8 Reacties

3 maanden geleden

Tuurlijk! Ik zou het wel eerst vragen aan de gynaecoloog bij wie je wel terecht wilt of zij dat ook wilt. Heb namelijk geen idee of er gynaecologen zijn die geen nieuwe patiënten aannemen. Ik ben zelf ook op een gegeven moment veranderd, wel voor een andere reden.

3 maanden geleden

Zeker! Maar als je niet ingeleid wordt en de gyn niet in huis is kan je wel altijd een andere gyn hebben bij een spontane bevalling, zo heb ik het toch geweten steeds. Zij zijn er toch pas echt opt laatste moment, zou absoluut veranderen bij iemand waarbij ik me goed voel!

3 maanden geleden

Zeker! Informeren en veranderen!

3 maanden geleden

Als je je bij die andere beter voelt, gewoon doen. Even horen bij de nieuwe of je opvolging daar verder kan en andere afspraken annuleren. Het is inderdaad zo dat je bij bevalling geen garantie hebt dat zij erbij is + komen doorgaans pas op laatste moment binnen.

3 maanden geleden

Heyhey, ik ben vorige week met 27 weken veranderd.. ik kreeg nooit een echo van de baby , ze zei enkel foto trekken met gsm alsje die wil hebben. En het was alsof ik een nummer was dus heb een andere gezocht en dag en nacht verschil ik heb de baby op een super duidelijke manier op foto staan nu en ze was ook zo mondig en vielde meteen goed aan dus zou echt niet twijfellen het is nooit te laat!

3 maanden geleden

Reactie op mitje

Heyhey, ik ben vorige week met 27 weken veranderd.. ik kreeg nooit een echo ...
Gynaecoloog voor gewone onderzoeken nemen minder snel aan maar alsje zegt voor zwangerschap en ook waarom je veranderd en datje geen goed gevoel hebt bij je huidige nemen ze je er vast wel bij.. succes!!

2 maanden geleden

Het belangrijkste is dat jij je goed voelt. Je kan altijd eens vragen aan die gynaecoloog maar normaal kan je gewoon overschakelen naar iemand anders. Dit is zeker niet raar, gewoon doen en naar je gevoel luisteren.

2 maanden geleden

Bedankt allemaal! Net gebeld om te veranderen en was indd geen probleem, ben opgelucht🥰