16 Reacties

13 dagen geleden

Harde buiken ook?

13 dagen geleden

Reactie op wonder2024chels

Harde buiken ook?
Ja toch wel meer de laatste paar dagen hoor.. ook een gespannen gevoel vaak

13 dagen geleden

Hier ook hetzelfde. Ik heb een dochtertje van 4 en een zoontje van bijna 2,5. Morgen 34 wkn en ik voel me de laatste twee weken enorm heavy 😅. Ik ben ook iemand die niet stil kan zitten en de nesteldrang is deze zwangerschap heel zwaar aanwezig 😓 Ook krijg ik met wandelen steken in mijn buik tot zover dat ik soms niet eens verder kan wandelen. Harde buiken etc en idd pijn in de onderbuik en rug. We moeten naar ons lichaam luisteren en onszelf echt rust gunnen voor de laatste loodjes. Succes mama 💕

13 dagen geleden

Reactie op sofia85

Ja toch wel meer de laatste paar dagen hoor.. ook een gespannen gevoel vaak ...
Beginnen opschrijven wanneer je er hebt en ze wegtrekken. Hoe ver ben je?

13 dagen geleden

Reactie op mom٠of٠2

Hier ook hetzelfde. Ik heb een dochtertje van 4 en een zoontje van bijna 2, ...
Evt bellen naar ziekenhuis materniteit/ gynacholoog kan zijn dat je ook infuus moet en medicatie om alles beetje stil te leggen

13 dagen geleden

Evt bellen naar ziekenhuis materniteit/ gynacholoog kan zijn dat je ook inf ...
Ik heb toevallig dinsdagochtend een afspraak bij de gynaecoloog.. denk dat ik (weet het niet zeker) m'n slijmprop verloren heb en af en toe heb ik last van krampjes. Maar dat is echt 3 tot 4 keer op een dag. Maar idd mocht het erger worden bel ik ze op.

13 dagen geleden

Reactie op mom٠of٠2

Hier ook hetzelfde. Ik heb een dochtertje van 4 en een zoontje van bijna 2, ...
Jaa idd dat gevoel van niet vooruit komen is zwaar e ik wil ook liefst hele tijd vanal bezig zijn ik hou niet van stilzitten ma mijn lichaam dwingt me nu echt.. en dan wilt mijn dochter ook nog hele tijd opgepakt worden ik probeer het zoveel mogelijk te mijden ma soms gaat het gewoon weg niet.. ja die steken heb ik ook dat trekt dan naar mijn benen en dan gaat mijn gevoel in mijn benen zelfs weg dat ik echt niet verder kan!! Jij ook heeeel veel succes de laatste loodjes zijn zwaar e maar we moeten erdoor!! 🩷🩷

13 dagen geleden

Beginnen opschrijven wanneer je er hebt en ze wegtrekken. Hoe ver ben je?
Jaa ga ik doen dank je voor de tip.. ik ben nu 35+1 🩷

13 dagen geleden

Reactie op sofia85

Jaa ga ik doen dank je voor de tip.. ik ben nu 35+1 🩷
Ik was 32w4 en nu 34w5 en moet die medicatie tot 36w dus hopelijk haal ik de 37w

13 dagen geleden

Ik heb net hetzelfde en vrijdag naar gynae gegaan en ze heeft me 2 weken thuis gezet met de opdracht veel te rusten (wat wel een slag was want kan ook niet stilzitten en heb nu al het gevoel dat mijn wereld heel klein word) maar ze heeft wel gelijk ik merk dat echt rusten echt wel helpt. Luisteren naar je lichaam

13 dagen geleden

Ik was 32w4 en nu 34w5 en moet die medicatie tot 36w dus hopelijk haal ik d ...
Had je veel hare buiken dan en pijnen in je onderbuik en rug?? Zou ik bellen naar de verloskamer ik weet niet wat ik moet doen

13 dagen geleden

Reactie op juliegabbi

Ik heb net hetzelfde en vrijdag naar gynae gegaan en ze heeft me 2 weken th ...
Ja tijd vinden om te rusten is zo moeilijk ma kweet dat het heel belangrijk is 🥺🥺 ma met 2 kleine kinderen in huis lijkt dat bijna iets onmogelijks pff

13 dagen geleden

Reactie op sofia85

Had je veel hare buiken dan en pijnen in je onderbuik en rug?? Zou ik belle ...
Vooral harde buiken soms pijn, moest 1 nacht ter observatie maar tegen 4/5u smorgens moest ik dan toch een infuus, het waren me echte weeën al en geen oefen weeën…dus platte rust na 4nachten ziekenhuis en medicatie elke avond tot 36w ik had meer of 8x harde buiken in 10/15min… en was moe en op

13 dagen geleden

Reactie op sofia85

Had je veel hare buiken dan en pijnen in je onderbuik en rug?? Zou ik belle ...
Zou evt wel bellen hoor & zeggen hoeveel je ong hebt in 10/15min of in 1u en zeggen dat je beetje ongerust bent en op

13 dagen geleden

Zou evt wel bellen hoor & zeggen hoeveel je ong hebt in 10/15min of in ...
Tis wel weg nu.. ik ga het nog even aanzien ik denk gewoon echt dat ik meer moet rusten pff….

12 dagen geleden

Dit zou inderdaad kunnen dat je u overbelast en dat je het rustige aan moet doen. Eventueel aan je vriend vragen om wat meer te doen. Ik verwacht mijn eerste kindje en ik kan al niks meer doen. Mijn vriend moet veel doen voor me, ik voel me echt schuldig ervoor maar kan er zelf niks aan doen. Rust gewoon heel veel.