7 Reacties

één maand geleden

Ik heb het ook zelfde😫 ik vind het vies maar das normaal. Vagina probeert de beschermen tegen infecties enzo zodat baby veilig kan geboren 🥹

één maand geleden

Doen de harde buiken pijn? Indien wel zou ik toch even langs materniteit langsgaan… ikzelf heb ook veel last van harde buiken (soms om de 8 a 9 minuten) maar ze doen nooit pijn. Heb morgen nog een extra controle aan de monitor voor de zekerheid.

één maand geleden

Ik had rond mijn 30 en 31 weken heel veel last van harde buiken. Na mijn werk geraakte ik er ook niet meer vanaf (wat voordien met een uurtje rust wel het geval was). Ik ben toen bij de huisarts langsgeweest en die zei dat het mijn lichaam was die zei dat ik het rustiger aan moest doen. Ik ben dus gestopt met werken (lager onderwijs) en heb sindsdien amper nog harde buiken omdat ik nu regelmatig eens kan gaan liggen en zitten.

één maand geleden

Veel afscheiding, bijna continu harde buik.. Veel zuchten, kortademig.. volgens de gynaecoloog ben ik “gevoeliger” ..

één maand geleden

Ik heb het ook.. mijn onderbroek is soms echt nat🤢(sorry voor de details ma tis gewoon hoe het is🤣) harde buiken heb ik ook regelmatig.. Gynecoloog zegt als ze weggaan is het goed als ze blijven en erger worden moet je wel na het ziekenhuis

één maand geleden

Sinds w26 ook steeds vaker last van harde buiken. Ook deels omdat je ze nu pas echt goed kan voelen denk ik want ben niet drukker bezig dan anders. Gaat bij mij ook vaak gepaard met een beetje misselijk benauwd gevoel. Voor zover ik me herinner heel normaal (: 2/3 x per dag proper ondergoed wang liever geen inlegkruisjes.

één maand geleden

Oké danku!! Voel me al geruster!! 😘