4 Reacties

茅茅n maand geleden

Normaal moet je de baby minstens 10keer per dag voelen, maar als je zelf ongeveer weet wanneer hij beweegt of als je merkt dat hij niet op suiker, warmte/koude, als je met je buik beweegt en als je er tegen praat en hij beweegt de eerste 15m niet dan zou ik toch bellen je gaat beter eens te veel dan te weining, heb het zelf ook al voor gehad maar heb dan toch gebeld omdat ik er mezelf niet goed bij voelde.

茅茅n maand geleden

Ik had eens gelezen iets zoet eten en dan 2u op je linker zij liggen. Je zou ze dan 10 keer moeten gevoeld hebben. Vind zelf ook wel dat ze actiever is als ik op mijn linker zij lig

茅茅n maand geleden

Je moet je kindje idd zeker 10x per dag voelen. Soms wanneer je bezig bent of rondloopt voel je ze niet altijd. Probeer dan idd ook wat rust op een dag te nemen en idd iets gesuikerd te eten of drinken en op je linkerzij te gaan liggen, of iets te doen of in een positie te liggen waarvan je zeker bent dat je de baby altijd voelt dan. Voel je de baby dan nog niet na een tijdje, mag je altijd bellen! Beter eens te veel bellen dan te weinig.

茅茅n maand geleden

Nu moet je hem zeker wel elke dag voelen. Heel zachtjes of hard maakt niet uit. Als je hem/haar langer als een volledige dag niet voelt zou ik toch bellen.