Wij gingen naar Malta, veel gaan wandelen en bezichtigen, ook een boottocht gedaan. Ik kan persoonlijk wel goed tegen de warmte (35 graden) , maar moest steeds iets van suikers + drinken mee hebben.
Ik ben naar Lissabon geweest! Zeer leuk! Alleen stevig wandelen.
Ik ben ook naar alicante en Malaga geweest ook zeker de moeite! Ik vond zwanger vliegen wel lastig. Ik was super mottig en dat had ik ervoor niet.
Wij zitten momenteel 5d in Rome en gaan zondag met de trein door naar Venetië.
Door de hittegolf momenteel (al 3d 38gr) passen we ons dagschema wel wat aan. Om 7u ontbijten zodat we om 8u kunnen beginnen aan onze bezichtigingen en tegen 14u terug in het hotel voor het zwembad en lekker lezen met enkel mijn benen in de zon.
Ik ben 20w en heb enkel last van dikke voeten en onderbenen. En de vele trappen gaan iets minder vlot dan anders. Voor de rest perfect doenbaar 👌🏻
Wij gaan in september waarschijnlijk niks zots doen, met de auto naar Bamberg in Duitsland waar mijn vriend zijn roots liggen en eens de Duitse kant van de familie leren kennen. Ben benieuwd hoe ik de autorit zal ervaren 😅
Wij zijn nu 18 dagen in Spanje (torrevieja). Rustig zwemmen, relaxen, lezen, restaurantjes, marktjes en strand. Alles op het gemakje. Merk dat ik veel sneller last heb van de warmte (39 graden vandaag).
Wij gaan vermoedelijk last minute nog wel een paar daagjes weg maar nog geen idee naar waar.
Hebben nog maar weinig verlof over gezien we de hele maand januari verlof genomen hebben om naar Thailand te gaan (was iets wat we zeker wouden doen voor we aan kinderen begonnen).
Maar daguitstapjes zitten er zeker in! Moesten we last minute nog weggaan denk ik eerder aan Frankrijk of Duitland met de auto dan.
Wij gaan normaal altijd met de tent naar Frankrijk, maar aangezien ik heel mottig wordt in de auto blijven we wat dichter en gaan we een weekje naar de Ardennen 😊