6 Reacties

20 dagen geleden

Hey, Ik dacht die die vrij snel werkt, maar dat je wel minstens een halve dag moet wachten om verschil te voelen. Pas als je na 2 dagen geen verbetering hebt zou ik eens terug gaan. Moet wel zeggen dat ik zelf geen infectie heb, maar wel een heel bewegelijke baby en dat die druk/trekking ook bij mij is. Ook aan de voorzijde van mijn buik. Dus kan ook wel meer aan de baby liggen misschien als het niet echt pijn doet.

20 dagen geleden

Ik zou mij geen zorgen maken, nu vooral veel water drinken (het is te zien wat de dokter zei natuurlijk, kan zijn dat je minder moet drinken zodat de medicatie zijn werk kan doen, medicatie heeft soms wel ff nodig om in te werken) maar moest het niet over gaan, zou ik toch teruggaan. Kan zijn dat de baby misschien op de verkeerde zenuw zit te duwen dat je pijn hebt aanje rug. Bij mij zit ze vooral op mijn lies en maag te duwen 😅 nog veel succes!

20 dagen geleden

Na 2/3 dagen zou het volledig ingewerkt moeten zijn, heb dit een maand voor ik zwanger was moeten nemen ik had een urineweginfectie + schimmelinfectie was geen pretje, nu dacht ik ook weer het begin te hebben hiervan maar alles in gecontroleerd en inorde

20 dagen geleden

Na 1 a 2 dagen zou het moeten verbeteren. Ook al moeten nemen. Maar hier wel terug wat klachten. Ik bespreek het op 8/11🙄 Ik duim dat het vlug beter gaat van je! 💪❤️

20 dagen geleden

Binnen een halve dag tot 2 dagen moet het werken als het na dag 3 niet werkt en je hebt nog altijd dezelfde klachten zou ik terug naar het ziekenhuis gaan of u dokter. Zo moet binnen 2a3 dagen beteren.

20 dagen geleden

Dankjewel voor jullie reacties 🤞🏻