10 Reacties

één maand geleden

Niet abnormaal. Kine heeft me daar preventief oefeningen voor gegeven om bekkenbodemspieren te trainen. Door gewicht van de baby wordt het moeilijker om die op te spannen en plas in te houden

één maand geleden

Wat kan helpen is je buik even optillen als je op toilet zit of beetje bewegen zodat je volledig leeg plast

één maand geleden

Ik heb dit ook lichtjes. Ik denk dat ik gedaan ben, maar blijf dan toch even zitten want is vaak niet zo.

één maand geleden

Reactie op Isabelle31

Wat kan helpen is je buik even optillen als je op toilet zit of beetje bewe ...
Wilde net hetzelfde zeggen! Even verzitten en dat doen.

één maand geleden

Ja herkenbaar blijf iets langer zitten en het helpt wel wat. Want soms ben ik klaar en nog geen minuut later moet ik terug.

24 dagen geleden

Reactie op Babsss40

Wilde net hetzelfde zeggen! Even verzitten en dat doen.
Ik moet gelijk even gaan rechtstaan en dan komt er nog een restje 🫣 echt toch iets vreemd dat zwanger zijn

24 dagen geleden

Reactie op 🥰🥰❤️❤️

Ja herkenbaar blijf iets langer zitten en het helpt wel wat. Want soms ben ...
Hier is dat ook van dat..ik moet me nog maar neerzetten in de zetel. En hup...terug uit die zetel wentelen...back to the toilet. 🙈s'nachts ook meerdere keren. 2 weken geleden last gehad van een urineweginfectie. 1x monuril moeten nemen. Wat we al tegenkomen...🙈

24 dagen geleden

Reactie op roezptoez

Niet abnormaal. Kine heeft me daar preventief oefeningen voor gegeven om be ...
Welke oefeningen heeft de kine jou geven ervoor

24 dagen geleden

Reactie op Babs2024

Hier is dat ook van dat..ik moet me nog maar neerzetten in de zetel. En hup ...
Vindt ook echt lastig en oei heb je er nu last van. Hoe had je door dat je urineweginfectie had of de symptomen. Want heb ook echt super veel last