33 Reacties

8 dagen geleden

Reactie op Nele2410

Terug naar huis ... nog niet genoeg doorgezet helaas
Allez zeg! Hebben ze je ontsluiting gecheckt? Ik heb ook weer lastige weeën op dit moment. Oefenweeën denk ik… 😮‍💨😮‍💨

8 dagen geleden

Reactie op Sterrenmannetje

Allez zeg! Hebben ze je ontsluiting gecheckt? Ik heb ook weer lastige wee ...
Ja, 1,5 cm .. ze zei mss staat ge hier binnen een half uur terug mss pas morgen maar ge gaat veel te lang moeten liggen als ik u nu al hier hou .. dusja ben natuurlijk veel liever thuis maar met deze weeën 🥴🤯

8 dagen geleden

Reactie op Nele2410

Ja, 1,5 cm .. ze zei mss staat ge hier binnen een half uur terug mss pas mo ...
Succes…. Goed afblazen. Als je ongerust bent en het te heftig wordt, terug gaan hé!

8 dagen geleden

Reactie op Sterrenmannetje

Succes…. Goed afblazen. Als je ongerust bent en het te heftig wordt, terug ...
Ja zowiezo, ga proberen zo lang mogelijk vol te houden maar als het niet meer gaat terug 😊

8 dagen geleden

Gelukkig een goede nacht gehad. Krampen/weeën? zijn weg getrokken, niet meer zo continu... af en toe nog eens... the waiting game gaat verder 🫠 Zal toch gewoon een reactie geweest zijn op het strippen 🤷🏼‍♀️

8 dagen geleden

Reactie op Nele2410

Gelukkig een goede nacht gehad. Krampen/weeën? zijn weg getrokken, niet mee ...
Herkenbaar, bij de vorige zwangerschap heb ik van 32w tot 41w met voorweeen rond gelopen. Ze hebben 3-4 keer gestript en elke keer na het strippen werd het “erger” maar het zette niet door. Ik had al 4cm voor de effectieve bevalling begon. De laatste keer dat ze gestript hebben icm accupunctuur ben ik op 1 uur bevallen. 3 uur na het strippen ineens heftige weeen. Echt vervelend als het niet wil doorzetten.

8 dagen geleden

Reactie op Jan8923

Herkenbaar, bij de vorige zwangerschap heb ik van 32w tot 41w met voorweeen ...
Pff verschrikkelijk, nu door de dag weer ergere "krampen" net een warme douche genomen en een paracetamol... nu gelukkig wel een uurtje op de zetel geslapen maar wakker geworden en krampen ... ugh

8 dagen geleden

Reactie op Jan8923

Herkenbaar, bij de vorige zwangerschap heb ik van 32w tot 41w met voorweeen ...
Ik ga het strippen toch niet meer toelaten 🫠

8 dagen geleden

Reactie op Nele2410

Pff verschrikkelijk, nu door de dag weer ergere "krampen" net een warme dou ...
Helemaal herkenbaar. Hier net hetzelfde. Hoe vaak ik zei nu is het echt zover om de 5 minuten regelmatig, maar gewoon niet sterk genoeg, en dat ging uren, dagen en weken door.. Ik ging elke week wel vooruit wat betreft de cm’s, verloor stukjes van mijn slijmprop en 1 week voor de bevalling de volledige slijmprop. Ze mogen mij niet meer inleiden vanwege keizersnede, dus ik moest effectief wachten tot het vanzelf begon. Het strippen was mijn enige hoop dat er actie kwam, het kan geen kwaad, maar is inderdaad niet het fijnste wat er is. Uiteindelijk is het de laatste keer wel gelukt en heel vlot bevallen. Elke cm die je wint voor de bevalling is wel mooi meegenomen.

8 dagen geleden

Reactie op Jan8923

Helemaal herkenbaar. Hier net hetzelfde. Hoe vaak ik zei nu is het echt zov ...
Ja mijn slijmprop ben ik dinsdag verloren, maar nu iedere keer dat ik naar het toilet ga wrijf ik nog steeds heel veel slijm af.. hoe kan dit ?

8 dagen geleden

Reactie op Nele2410

Ja mijn slijmprop ben ik dinsdag verloren, maar nu iedere keer dat ik naar ...
Dat kunnen nog kleine stukjes zijn die loskomen, of een deel van de slijmprop is losgekomen en een deel nog niet. Je lichaam blijft dit ook aanmaken zolang je niet bevallen bent. Niet alle vrouwen verliezen hun slijmprop voor de bevalling. Kan ook tijdens zijn.

7 dagen geleden

En Nele? Hoe is t intussen ?

7 dagen geleden

Reactie op LoreBaby

En Nele? Hoe is t intussen ?
Nog steeds hetzelfde, de "weeën" of "krampen" komen in opstoten... voormiddag wel nog wat kunnen kuisen, toen ging het iets beter nu weer plat op de zetel met dus die opstoten.. 🫠