33 Reacties

9 dagen geleden

Feit dat je nu felle krampen hebt is m.i. goed teken, ik had dat ook vorige keer toen de gynaecoloog eens een "duwke" had gegeven. Dochter is 24u later geboren 😊 veel succes hoor! Ik duim voor je eme

9 dagen geleden

Heel veel succes! 🫶🏼

9 dagen geleden

Reactie op J DCorte

Feit dat je nu felle krampen hebt is m.i. goed teken, ik had dat ook vorige ...
Oh ik hoop het zoo 🙏🏻

9 dagen geleden

Hoever ben je nu? & neem je medicatie voor de bloeddruk? Hoe hoog zijn ze dan?

9 dagen geleden

Reactie op Laurah5

Hoever ben je nu? & neem je medicatie voor de bloeddruk? Hoe hoog zijn ...
Ben 36w 5d, nee ze gaat nu geen medicatie meer starten omdat het waarschijnlijk toch niet meer lang gaat duren doordat hij volledig klaar ligt en baarmoederhals volledig weg is. Mijn bovendrukken zijn goed maar de onderdrukken zaten vandaag continu tussen 95 en 100. Dinsdag hadden ze een spoor van eiwitten in mijn urine gevonden, dat was vandaag gelukkig niet.

9 dagen geleden

Reactie op Nele2410

Ben 36w 5d, nee ze gaat nu geen medicatie meer starten omdat het waarschij ...
Ik ben op 35+3 nog moeten vermeerderen van bloeddrukverlagende medicatie, daarmee. Veel succes!

9 dagen geleden

Reactie op Laurah5

Ik ben op 35+3 nog moeten vermeerderen van bloeddrukverlagende medicatie, d ...
Ja ze zei het kan nog om te beginnen maar ze verwacht dat het eigenlijk niet meer lang gaat duren

9 dagen geleden

Reactie op Nele2410

Ja ze zei het kan nog om te beginnen maar ze verwacht dat het eigenlijk nie ...
Dan snap ik zeker de keuze om niet op te starten met medicatie. Heb je veel klachten door je bloeddruk?

9 dagen geleden

Reactie op Laurah5

Dan snap ik zeker de keuze om niet op te starten met medicatie. Heb je veel ...
Nee, eigenlijk totaal niet want ben naar materniteit gegaan voor de krampen, niet voor andere klachten 🤷🏼‍♀️

9 dagen geleden

Reactie op Nele2410

Nee, eigenlijk totaal niet want ben naar materniteit gegaan voor de krampen ...
Ons lichaam doet soms rare dingen 😅 ik had sinds vrijdag weer dat mijn bloeddruk kantje boord was + symptomen (hoofdpijn, duizeligheid, misselijk etc..) maar maakte me nog niet zoveel zorgen. Dinsdag had ik een “goeie” dag maw voelde me eens niet slecht en had het gevoel dat ik energie had, al hield ik wel al van bij het opstaan redelijk wat vocht vast. Toen ik ‘s avonds mijn bloeddruk nam schommelde hij rond de 148/108 (meerdere keren gemeten), dus dan maar gebeld en moeten langsgaan..

9 dagen geleden

Reactie op Laurah5

Ons lichaam doet soms rare dingen 😅 ik had sinds vrijdag weer dat mijn blo ...
Ja het is iets raar wat ons lichaam allemaal doet 🤯

9 dagen geleden

Reactie op Nele2410

Ja het is iets raar wat ons lichaam allemaal doet 🤯
Inderdaad! Versta er vaak helemaal niets van 😅

9 dagen geleden

Reactie op J DCorte

Feit dat je nu felle krampen hebt is m.i. goed teken, ik had dat ook vorige ...
Ik weet gewoon niet hoelang en hoe fel die krampen mogen blijven duren voor ik verdere stappen kan ondernemen? Want ik ben aant afzien, nu al 🤯 Het is zo moeilijk niet te weten wat je wel of niet hoort te voelen

8 dagen geleden

Succes Nele! Strippen klinkt niet zo fijn… nu kan het wel snel gaan denk ik. Heb je nu meer weeën? Want je kramp is waarschijnlijk een wee die je voelt?

8 dagen geleden

Reactie op Sterrenmannetje

Succes Nele! Strippen klinkt niet zo fijn… nu kan het wel snel gaan denk ik ...
Ja continu .. ben weer onderweg naar het ziekenhuis weeën of krampen blijven aanhouden om de 5 minuten zoiets..

8 dagen geleden

Reactie op Nele2410

Ja continu .. ben weer onderweg naar het ziekenhuis weeën of krampen blijve ...
😍🤞🏼

8 dagen geleden

Reactie op Nele2410

Ik weet gewoon niet hoelang en hoe fel die krampen mogen blijven duren voor ...
Vuistregel is als ze om de 5 minuten komen, je naar het ZH moet. Dan ben je normaal actief in arbeid. Maar als je je slijmprop verliest of vruchtwater, of je twijfelt dan ga je gewoon naar daar!

8 dagen geleden

Reactie op Nele2410

Ja continu .. ben weer onderweg naar het ziekenhuis weeën of krampen blijve ...
Sounds like go-time, succes!!!!!

8 dagen geleden

😍🤞veel succes Nele💪

8 dagen geleden

Terug naar huis ... nog niet genoeg doorgezet helaas