33 Reacties
9 dagen geleden
Reactie op Laurah5
Hoever ben je nu? & neem je medicatie voor de bloeddruk? Hoe hoog zijn ...
Ben 36w 5d, nee ze gaat nu geen medicatie meer starten omdat het waarschijnlijk toch niet meer lang gaat duren doordat hij volledig klaar ligt en baarmoederhals volledig weg is. Mijn bovendrukken zijn goed maar de onderdrukken zaten vandaag continu tussen 95 en 100. Dinsdag hadden ze een spoor van eiwitten in mijn urine gevonden, dat was vandaag gelukkig niet.
9 dagen geleden
Reactie op Nele2410
Nee, eigenlijk totaal niet want ben naar materniteit gegaan voor de krampen ...
Ons lichaam doet soms rare dingen 😅 ik had sinds vrijdag weer dat mijn bloeddruk kantje boord was + symptomen (hoofdpijn, duizeligheid, misselijk etc..) maar maakte me nog niet zoveel zorgen. Dinsdag had ik een “goeie” dag maw voelde me eens niet slecht en had het gevoel dat ik energie had, al hield ik wel al van bij het opstaan redelijk wat vocht vast. Toen ik ‘s avonds mijn bloeddruk nam schommelde hij rond de 148/108 (meerdere keren gemeten), dus dan maar gebeld en moeten langsgaan..
9 dagen geleden
Reactie op J DCorte
Feit dat je nu felle krampen hebt is m.i. goed teken, ik had dat ook vorige ...
Ik weet gewoon niet hoelang en hoe fel die krampen mogen blijven duren voor ik verdere stappen kan ondernemen? Want ik ben aant afzien, nu al 🤯 Het is zo moeilijk niet te weten wat je wel of niet hoort te voelen
8 dagen geleden
Succes Nele!
Strippen klinkt niet zo fijn… nu kan het wel snel gaan denk ik.
Heb je nu meer weeën?
Want je kramp is waarschijnlijk een wee die je voelt?
8 dagen geleden
Reactie op Nele2410
Ik weet gewoon niet hoelang en hoe fel die krampen mogen blijven duren voor ...
Vuistregel is als ze om de 5 minuten komen, je naar het ZH moet. Dan ben je normaal actief in arbeid. Maar als je je slijmprop verliest of vruchtwater, of je twijfelt dan ga je gewoon naar daar!