17 Reacties
3 maanden geleden
Ik ken enkel een jongen met de naam Senna, dus voor mij is het inderdaad een unisex naam en niet specifiek voor enkel meisjes of jongens.
Maar ik zou er persoonlijk niet over struikelen dat het misschien gelinkt kan worden aan een jongen. Jullie kindje zal in ieder geval niet gepest/verward worden of dergelijke, daarvoor is de naam (denk ik) nog niet genoeg wijdverspreid. De Senna die ik ken is een jonge gast van 14 jaar, buiten hem is er niemand anders in onze wijde kring met deze naam. 😊 Ik zou er voor gaan als jullie beide deze naam mooi vinden voor jullie dochtertje.
3 maanden geleden
Mijn konijn noemde Jenny, en bleek achteraf een mannetje te zijn..
Maar voor mij was die naam al vereeuwigd met da konijn..
Konijn nooit last van gehad en ik ook niet ☺️
Ik wil er maar mee zeggen dat die naam wel ‘went’ en dat het persoontje en de naam ‘één’ zijn.
Onze hond noemt trouwens ook Senna en is een mannetje.
Kan prima !
Vooral je hartje volgen, daar kan niemand kritiek op hebben, en je kan jezelf dan ook niets kwalijk nemen! 🫶🏻
3 maanden geleden
Voor mij is dit ook een meisjesnaam, nog nooit geweten bij een jongen. Met een ‘a’ achteraan klinkt het - voor mij persoonlijk - altijd een tikkeltje vrouwelijker op één of andere manier.
3 maanden geleden
Het is dus voor een jongentje.
Deze naam gevonden als we een naam zochten voor ons oudste zoontje en vonden het meer voor een meisje. Nu weer een jongen en die naam kwam weer boven waardoor we twijfelen.
3 maanden geleden
Reactie op Ikwileenkindje
Het is dus voor een jongentje.
Deze naam gevonden als we een naam zochten v ...
Ik zou er voor gaan! Jullie vinden dit een mooie naam, dat is het belangrijkste. Het is een unisex naam, afhankelijk aan wie je het vraagt zal je verschillende antwoorden krijgen (net zoals hier in het topic). De mening van onbekenden op een forum mag je echt niet laten doorwegen als jullie je wel comfortabel voelen bij deze naam. 😊