8 Reacties

4 dagen geleden

Geen ervaring, maar ik vrees dat ons kleintje ook nog in stuit ligt en dan overweeg ik dit ook. Morgen echo bij de gynaecoloog. Super benieuwd of hij gedraaid zou zijn. In ieder geval niet echt gevoeld dat hij zich helemaal gedraaid heeft. Voel wel sterkere bewegingen meer vanboven in mijn buik dan vanonder... Ik dacht dat ze dit enkel vanaf 36 weken deden eigenlijk. Ik lees mee of er hier mama's met ervaringen zijn :)

4 dagen geleden

Bij ons ligt hij ook nog in stuit, ben morgen 36w. Gyneacoloog had wel gezegd, als we een uitwendige kering willen, dit enkel kan na de 36w omdat er anders een kans is dat hij terugdraait. Ik kan helaas geen ervaring meegeven, want wij gaan het niet doen omdat er teveel risico’s aan verbonden zijn.

4 dagen geleden

Gister een uitwendig kering gehad, de gynaecoloog zei dat er maar 40% kans was dat ze zou draaien omdat dit m’n eerste zwangerschap is. Toch 3x geprobeerd en het is helaas niet gelukt. Ik kan je wel zeggen dat het geen pretje was, het deed echt pijn. Ik wil het nooit meer meemaken. :(

4 dagen geleden

Ja ze doen dit inderdaad normaal vanaf 36/37 weken, kans is wel klein dat dit de bevalling gaat opwekken zei de dokter. Je krijgt ook voordat ze dit doen medicatie om u baarmoeder te kalmeren..

3 dagen geleden

Oke danku voor de reacties dames! 😘

3 dagen geleden

Ik heb ook een versie gehad (bij mijn eerste zwangerschap). Het heeft helaas niet mogen helpen, maar vond het persoonlijk niet pijnlijk/lastig. :)

2 dagen geleden

Het is gebeurd. Ze ligt nu na een aantal uren nog steeds tegoei. Het is redelijk vanzelf gegaan maar ben dan ook maar net 34weken. De pijn was pittig maar van korte duur dus wel vol te houden. Hopelijk blijft ze zo liggen 🤞🏼 m'n ribben zijn alleszins al heel blij dat er geen hoofdje meer tegendrukt. 😅👌🏼

één dag geleden

Reactie op Lau005

Het is gebeurd. Ze ligt nu na een aantal uren nog steeds tegoei. Het is red ...
Ooh superblij voor jou! Ik duim mee dat ze zo blijft liggen! 🤩