14 Reacties

5 maanden geleden

Geen vlekken, maar wel plots puistjes..

5 maanden geleden

Ik heb rode/droge plekken onder mijn oksels, ook iets van uitslag. Moet nu Daktarin-zalf smeren.

5 maanden geleden

Reactie op Maité87

Ik ook! M’n hele borst staat vol! En dan helaas ook enkele in m’n gezicht..

5 maanden geleden

Reactie op Maité87

Hier ook veel sneller puistjes op me schouders, decote en bij dragen van badpak ook op mijn buik 🥺

5 maanden geleden

Bij mij zijn het bolletjes, mijn huid is plots zeer gevoelig en reageert zo op de zeep die ik gebruik. Ben nu Rituals aan het gebruiken en mijn huid is terug kalmer.

5 maanden geleden

Toch mega gek hoe wat er allemaal gebeurt met ons lichaam 🙈. Zelf gelukkig niet zo’n last van de puistjes maar wel gek zicht. Amai goed dat je huid kalmeert met rituals, want daar zit toch veel parfum in?

5 maanden geleden

Reactie op Maité87

Toch mega gek hoe wat er allemaal gebeurt met ons lichaam 🙈. Zelf gelukkig ...
Ja gek inderdaad. Ik was mij normaal met Tahiti of Dove en krijg hier volop uitslag op men armen/ rug. Nu gebruik ik Rituals Karma cooling down en alles is oké. Als in het vergeet en een andere neem heb ik de dag erna weer last

5 maanden geleden

Heb net een echo moeten laten nemen van mijn borst. Ze zagen alle geluk niets verontrustend, maar ze gaan het wel opvolgen omdat de roodheid nog moet wegtrekken. Was enkel wat dikker onderhuids en dat zal voor de roodheid zorgen. Zwanger zijn en dan zoon kwaaltje is opeens paniek 😅.

5 maanden geleden

Reactie op Dino’tje

Heb net een echo moeten laten nemen van mijn borst. Ze zagen alle geluk nie ...
Oef, gelukkig niks verontrustend!

5 maanden geleden

Reactie op Maité87

Oef, gelukkig niks verontrustend!
Ja, in had wel paniek. Want dokter Google denkt steeds het ergste.. 😅

5 maanden geleden

Reactie op Tenhaeghendoorn

Ik heb rode/droge plekken onder mijn oksels, ook iets van uitslag. Moet nu ...
Ik heb denk ik iets gelijkaardigs, maar niet echt rood 🤔 gewoon donkerder en uitgedroogd. is dat dan een soort schimmelinfectie gezien daktarin? Ken dat enkel van mijn mama die het voor haar voeten gebruikte 😂

5 maanden geleden

Reactie op roezptoez

Ik heb denk ik iets gelijkaardigs, maar niet echt rood 🤔 gewoon donkerder ...
De dokter zei iets van ‘gist’ en als’k dat nu opzoek is het idd soort afgeleide drvan. Heb er niet echt last van maar mooi is het niet om zo plekken onder de oksels te hebben. Chance dat het prachtig Belgisch weer ons niet te veel met blote armen laat lopen voorlopig 🤪

5 maanden geleden

Reactie op Tenhaeghendoorn

De dokter zei iets van ‘gist’ en als’k dat nu opzoek is het idd soort afgel ...
Haha idd! Geluk bij een ongeluk 😁 al mag de zon er stilaan wel eens beginnen doorkomen 🙃