Hallo iedereen, ik ben wat nieuw hier.. ik zit met ooh zoveel twijfels..
Op 30/04 heb ik een zwangerschapstest gedaan die positief was. Na mijn bloedresultaten, hcg 2828, bleek dat ik 5 weken zwanger was. 3 dagen later kreeg ik een echo dewelke dit bevestigde (een piepklein bolletje in mijn baarmoeder).
Ik ben nu dus uitgerekend voor 31 december 2024.
Als alles klopt ben ik in de laatste week van maart zwanger geraakt. Wat kan kloppen gezien ik meermaals onveilige seks heb gehad met persoon 2 tijdens die week.
Echter begin ik nu te twijfelen omdat ik op 29 februari ook onveilig heb gevreeen met persoon 1.
Ik ben wel ongesteld geworden op 4 maart. Duur van 5 dagen. Althans dat denk ik.. nu twijfel ik of dat mogelijks een innestelingsbloeding was. En ik dus nu 4 weken langer zwanger kan zijn.
Ondertussen ben ik 17 weken zwanger en dat gaf ook mijn echo begin deze week zo aan. Baby is gezond, 16cm groot en weegt 160gram.
Ik ben de laatste dagen zo aan het twijfelen geslagen en maak mezelf gek. Kan ik alsnog 4 weken langer zwanger zijn (van 29 februari). Zonder dat de echo noch de bloedresultaten hierop wijzen..
Geen haat aub. Ik voel me al slecht genoeg.
Met de baby gaat alles goed en ik zal er ook alles aan doen om een goeie mama te zijn.
Bedankt voor jullie feedback en om dit te lezen.