10 Reacties

2 maanden geleden

Is moeilijk om te zeggen want soms worden die met rauwe eieren gemaakt. Je moet een vragen aan de IKEA of het rauwe eieren zijn of gepasteuriseerde eieren. Meestal in zo’n dingen wordt het met rauwe eieren gemaakt.

2 maanden geleden

Ik denk in zo een grote keten zullen ze het risico nooit pakken dat daar iemand ziek word door rauwe eieren.. vraag het gewoon voor de zekerheid.. mijn schoonbroer heeft ook een Italiaans restaurant en de tiramisu wat hij maakt is zonder rauwe eieren..

2 maanden geleden

Dit zijn de ingrediënten: https://www.ikea.com/be/nl/food/salesareas/restaurant/cf2754a0-8aef-4b16-bec9-27d1cb0f5ad7/ Gezien de hoeveelheid verdikkingsmiddelen enz is dit niet iets wat ze ter plaatse vers bereiden dus dit gaat net zo zijn als in de supermarkt. Die eitjes zijn gepasteuriseerd en zijn veilig om te eten.

2 maanden geleden

Hi, ik heb een lekker receptje om pregnancy proof tiramisu te maken gevonden op tik tok! Ik kan je dit doorsturen via de chat als je wilt ( is een filmpje )

2 maanden geleden

Reactie op Minime 25

Hi, ik heb een lekker receptje om pregnancy proof tiramisu te maken gevonde ...
Oh zou je die ook naar mij willen doorsturen

2 maanden geleden

Reactie op 🥰🥰❤️❤️

Natuurlijk, ik stuur je even een verzoekje

2 maanden geleden

Reactie op 🥰🥰❤️❤️

Ik wil het receptje ook wel graag ontvangen als het kan 😄

2 maanden geleden

Reactie op tboerderietje

Ik wil het receptje ook wel graag ontvangen als het kan 😄
Hoi! Hieronder het receptje, ik dacht dat je via de chat video’s kon doorsturen maar dat is niet mogelijk 🙈 Pregnancy proof tiramisu Wat heb je nodig? Lange vinger koekjes 250 ml room (vol) 250 gram mascarpone Cacaopoeder Koffie 1 zakje vanille suiker 40 gram suiker Stap 1 Koffie zetten Stap 2 250 ml room + 1 zakje vanille suiker + 40 gram suiker in een kom doen en mixen tot het beslag stijf is daarna 250 gram mascarpone toevoegen en opnieuw mixen. Stap 3 Koekjes in de koffie dippen + bodem bedekken van je schotel daarna beslag overeen. Dit blijven herhalen tot alles op is. Afwerken met cacaopoeder. Deze minstens 2h in de koelkast zetten voor te consumeren. Je kan ook wat amandel extract toevoegen om meer de smaak van de amaretto te krijgen eventueel maar dit is volledig eigen smaak 😁

2 maanden geleden

Ik heb die gewoon gegeten en vond en had juist wel het idee dat er alcohol inzat. Op dat beetje, en die rauwe eieren... Jah ik neem het zo nauw niet... Ik rook niet en drink niet, ik probeer gevarieerd te eten en let op mijn hygiëne. Ik doe geen kattenbak en som maar op... Maar ik verf, doe mijn nagels en eet soms een spiegel ei, of een tiramisutje 🤷🏼‍♀️ is maar waar jij je goed bij voelt

2 maanden geleden

Reactie op Hope2712

Ik heb die gewoon gegeten en vond en had juist wel het idee dat er alcohol ...
Ben gisteren naar ikea geweest en heb erop gelet door deze topic of er alcohol inzat en er hing een plakkaatje met ‘zonder alcohol’ dus tzou moeten alcoholvrij zijn haha