10 Reacties
2 maanden geleden
Dit zijn de ingrediënten: https://www.ikea.com/be/nl/food/salesareas/restaurant/cf2754a0-8aef-4b16-bec9-27d1cb0f5ad7/
Gezien de hoeveelheid verdikkingsmiddelen enz is dit niet iets wat ze ter plaatse vers bereiden dus dit gaat net zo zijn als in de supermarkt. Die eitjes zijn gepasteuriseerd en zijn veilig om te eten.
2 maanden geleden
Reactie op 🥰🥰❤️❤️
Oh zou je die ook naar mij willen doorsturen
Ik wil het receptje ook wel graag ontvangen als het kan 😄
2 maanden geleden
Reactie op tboerderietje
Ik wil het receptje ook wel graag ontvangen als het kan 😄
Hoi! Hieronder het receptje, ik dacht dat je via de chat video’s kon doorsturen maar dat is niet mogelijk 🙈
Pregnancy proof tiramisu
Wat heb je nodig?
Lange vinger koekjes
250 ml room (vol)
250 gram mascarpone
Cacaopoeder
Koffie
1 zakje vanille suiker
40 gram suiker
Stap 1
Koffie zetten
Stap 2
250 ml room + 1 zakje vanille suiker + 40 gram suiker in een kom doen en mixen tot het beslag stijf is daarna 250 gram mascarpone toevoegen en opnieuw mixen.
Stap 3
Koekjes in de koffie dippen + bodem bedekken van je schotel daarna beslag overeen. Dit blijven herhalen tot alles op is. Afwerken met cacaopoeder.
Deze minstens 2h in de koelkast zetten voor te consumeren.
Je kan ook wat amandel extract toevoegen om meer de smaak van de amaretto te krijgen eventueel maar dit is volledig eigen smaak 😁
2 maanden geleden
Ik heb die gewoon gegeten en vond en had juist wel het idee dat er alcohol inzat. Op dat beetje, en die rauwe eieren... Jah ik neem het zo nauw niet... Ik rook niet en drink niet, ik probeer gevarieerd te eten en let op mijn hygiëne. Ik doe geen kattenbak en som maar op... Maar ik verf, doe mijn nagels en eet soms een spiegel ei, of een tiramisutje 🤷🏼♀️ is maar waar jij je goed bij voelt