27 Reacties
7 maanden geleden
Reactie op elighes
Ik mag geen Navalit pakken 😢 ze hebben me iets homeopathisch voorgesteld a ...
Oh dat is wel balen! Wat je ook kan doen is verder gember kopen en dat versnijden en in je fles water stoppen. Gember geinfuseerd water is ook misschien al iets kleins wat kan helpen, en gembertheetjes etc
7 maanden geleden
Reactie op YanaDS
Ik had nu de laatste keer gezegd tegen mijn gynaecoloog dat ik vaak echt ko ...
Hoe weet je wanneer je er erg fel last van hebt? Ik moet nu minstens 3x overgeven per dag en ik ben gans de dag door echt misselijk dat ik amper iets binnen krijg/binnen hou en ik heb het gevoel dat het alsmaar slechter gaat. Ik ben nu 8w6d dus bijna 9w. Mijn mama is een tweeling dus ik vroeg me af of de kans er bij mij ook inzit… ik moet helaas wel mijn eerste echo nog hebben die gepland staat op 10w
7 maanden geleden
Ik heb zelf (nog) geen last van misselijkheid, maar heb ook geen antistoffen tegen toxo, en heb heeeeel wat intoleranties tegen merendeel groenten. dus mijn mogelijkheden zijn echt súperbeperkt. Ik vul me vooral met volkoren crackers voorlopig, maar het begint me wat tegen te steken 😅 Want qua beleg.. bv. hummus enzo kan ik allemaal niet eten (ik kan niet goed tegen kikkererwten). Ik ga alvast eens op zoek naar wat jullie hieronder aangeven 😅 banaan kan ik over 't algemeen wel hebben, maar dat is zo snel slecht als ik dat koop! Dus een 'voorraadje' aanleggen lukt niet en ik ga niet graag naar de winkel 😂 #firstworldprobs