27 Reacties

7 maanden geleden

Ik kon me wel helpen met crackers , en drinkyoghurt...

7 maanden geleden

Op die weinige keren dat ik me misselijk voelde, kon ik het stillen door een banaan te eten! Of een cracker met een beetje kaas erop. :)

7 maanden geleden

Ik heb gemerkt dat als ik om het uur iets eet, het redelijk goed gaat qua misselijkheid .. ik ga goed op pruimen!

7 maanden geleden

Reactie op Nele2410

Ik heb gemerkt dat als ik om het uur iets eet, het redelijk goed gaat qua m ...
Da's misschien inderdaad een goede tip om regelmatiger iets te eten 👍🏼

7 maanden geleden

Reactie op JesminaM

Op die weinige keren dat ik me misselijk voelde, kon ik het stillen door ee ...
Banaan, juist! Had er helemaal niet aan gedacht

7 maanden geleden

Reactie op YanaDS

Da's misschien inderdaad een goede tip om regelmatiger iets te eten 👍🏼
Ja, en je denkt pff heb totaal geen honger of zin maar het doet echt goed en merkt verschil

7 maanden geleden

Reactie op YanaDS

Banaan, juist! Had er helemaal niet aan gedacht
Inderdaad, banaan heeft me ook geholpen. Je bent er ook wel verzadigd door maar dan ook niet teveel 😊 maar ik eet ook gedurende de dag kleine beetjes, grote maaltijden lukt niet

7 maanden geleden

Aquarius drinken helpt ook

7 maanden geleden

Advies van mijn gynaecoloog was om voor het slapen gaan wat yoghurt met suiker te eten, gaat er bij mij 's avonds gelukkig vrij goed in. En in bed begin ik 's ochtends met een melba toastje. Voor ontbijt drink ik verse vruchtensap en daarna neem ik geroosterd brood met roomkaas of banaan. 'S middags en 's avonds probeer ik iets van groenten binnen te krijgen maar hele maaltijden lukken mij ook niet. En tussendoor snack ik wat nootjes of droge crackertjes. Hoewel ik nauwelijks zin heb in eten voel ik me na wat eten altijd beter, dus daar denk ik aan.

7 maanden geleden

Reactie op Loes_90

Advies van mijn gynaecoloog was om voor het slapen gaan wat yoghurt met sui ...
Dankjewel voor deze tips! 🥰

7 maanden geleden

Ja aquarius! En verder heb ik afgelopen week niet zo gezond gegeten... vooral carbs haha. Droge pasta, toast met confituur. Dat zijn dingen die ik anders nooit eet. En ik probeer ook wel wat fruit en noten maar op sommige dagen lukt dat echt moeilijk en ben ik al blij dat ik dan toch iets binnen heb. Sinds de navalit is het wel iets beter, maar er is echt nog steeds veel eten waar ik plots echt een degout van heb.

7 maanden geleden

Ik ben dan de persoon die denkt van ‘goh ik ga dat wel kunnen eten’ en erna dan zit over te geven 😅 dus ik volg even mee

7 maanden geleden

Ik ben ondertussen bijna 6 weken, maar zit nog steeds in de 'ik heb altijd honger' fase 😅

7 maanden geleden

Hoi Yana, al wat ´eetbare´ zaken kunnen toevoegen aan je lijstje? Wat helpt er? ☺️ Ik merk dat ik de laatste paar dagen op geroosterd brood en toastjes leef, met een beetje (smeer)kaas. Echt gezond moet dat niet zijn, maar het is dat of niets. 😅 Hiernet aquarius gekocht aan het station, hopelijk werkt dat ook wat.

7 maanden geleden

Reactie op JesminaM

Hoi Yana, al wat ´eetbare´ zaken kunnen toevoegen aan je lijstje? Wat helpt ...
Die aquarius was idd geen slecht idee. Hier helpt het wel🙏

7 maanden geleden

Reactie op JesminaM

Hoi Yana, al wat ´eetbare´ zaken kunnen toevoegen aan je lijstje? Wat helpt ...
Ik had een bouillon soepje gemaakt van wortel en selder en dat gaat goed binnen ... Daarnaast banaan!!! Zo dankbaar in de ochtend voor bananen 👍🏼 en dan een droge maiswafel met lijnzaad (van uit Colruyt)

7 maanden geleden

Ik heb intussen ook navalit voorgeschreven gekregen en merk echt wel dat het helpt

7 maanden geleden

Reactie op YanaDS

Ik heb intussen ook navalit voorgeschreven gekregen en merk echt wel dat he ...
Wanneer beslis je om over te gaan naar Navalit? Is er een bepaalde regel dat de dokters handhaven? Natuurlijk weet ik dat misselijkheid er bij hoort, maar wat is ´normaal´ en wat wordt gezien als ´oké, we gaan je iets voorschrijven´? Asking for a friend. 😂

7 maanden geleden

Reactie op JesminaM

Wanneer beslis je om over te gaan naar Navalit? Is er een bepaalde regel da ...
Ik had nu de laatste keer gezegd tegen mijn gynaecoloog dat ik vaak echt kotsmisselijk ben en al 4 kilo afgevallen ben in totaal , ze zei me dat bij een zwangerschap van een tweeling de symptomen inderdaad wel Feller kunnen zijn dan bij een zwangerschap van 1 kindje, ik zit nog lang niet aan m'n piek (de beruchte piek zou op 9 weken zijn), en heb er nu al zo fel last van, daarom ze me een grote doos navalit voorgeschreven had ... "Je gaat het echt nodig hebben als ik het zo hoor" zei ze... Zelf heeft ze ook een tweeling, dus misschien ook deels vanuit eigen ervaring ze sprak.

7 maanden geleden

Reactie op JesminaM

Wanneer beslis je om over te gaan naar Navalit? Is er een bepaalde regel da ...
Ik mag geen Navalit pakken 😢 ze hebben me iets homeopathisch voorgesteld als alternatief maar dat doet echt niks