Las dat het aangeraden wordt om een aparte thermometer te kopen voor de baby. Hebben jullie merken of types die jullie aan- of afraden? Wij hebben nu eentje maar die werkt heel traag (en is denk ook niet altijd accuraat). Zou er dus graag echt een goeie in huis halen voor de baby. Tips welkom!
Als het een troost mag zijn: hier in het UZ Gent gebruiken ze in alle kamers zo´n old school thermometer dat onder de oksel wordt gestoken (heel zelden rectaal, enkel als via oksel te laag zou zijn) en werken heel traag. 😬 Om maar te zeggen: eender welke thermometer kan goed zijn, als ze zelfs dit gebruiken in de NICU en neonatologie. 😅
Hey!
Zeker aan te raden om voor je kleintje zelf 1 aan te kopen. Wij controleren bij elke pamper wat haar themperatuur is. Wij hebben de Ca- Mi thermometer gekregen op de materniteit. Werkt wat trager, maar wel zeer accuraat.
Ik kreeg telkens een thermometer in het ziekenhuis. Gewoon die old school standaard, rectaal is meest betrouwbaar. Kan ook van pas komen als ze verstopping hebben (:
Mijn vroedvrouw heeft me “predictor digitale thermometer flex” aangeraden en ik kocht deze via Farmaline. Van het ZH kregen we de boodschap dat zij geen goede thermometer hadden in het verzorgingspakket 😅.