11 Reacties

2 maanden geleden

Geen ervaring ermee maar volgens mij zou je gynaecoloog dit ook al aangegeven hebben indien het een mogelijk probleem zou zijn, niet? Wat je eventueel ook kan doen is eerst eens bellen naar de materniteit om de situatie uit te leggen, zij gaan je ook kunnen helpen/geruststellen. Indien nodig gaan ze je ook laten langskomen en kan je meteen bij een gynaecoloog langs, misschien wel niet je eigen gynaecoloog.

2 maanden geleden

Hey jij Ik zou zeker bellen als je zo ongerust bent. En aandringen op een controle. Geef maar aan waarom je zo bezorgd bent en geruststelling nodig hebt. Ik weet ve andere topic dat je mentaal en emotioneel sowieso al niet de makkelijkste zwangerschap hebt. Dit hoef je er nu ook niet nog bij te nemen. Elke stressfactor dat ze kunnen wegnemen/ iets mee doen zouden ze serieus moeten nemen. Dus kom jij maar voor jezelf op nu.

2 maanden geleden

Reactie op Laurah5

Geen ervaring ermee maar volgens mij zou je gynaecoloog dit ook al aangegev ...
Heyla Jaa ik heb gebelt ik mag gewoon langsgaan ze hoorde ook echt aan men stem dat ik een beetje in paniek ben.. ik heb gewoon zoveel meegemaakt al.. en ik mag echt niet meer op internet kijken dat maakt alles nog erger. Na het eten ga ik even langs X

2 maanden geleden

Reactie op Annick1990

Hey jij Ik zou zeker bellen als je zo ongerust bent. En aandringen op een ...
Zo lieve reactie! Ik heb idd gebelt en mag gewoon langsgaan dus ga het ook gewoon doen straks 💖

2 maanden geleden

Reactie op sofia85

Heyla Jaa ik heb gebelt ik mag gewoon langsgaan ze hoorde ook echt aan men ...
Goed dat je hebt gebeld! Dan is de gynaecoloog ook meteen op de hoogte en dat gaat vaak vlotter dan via spoed. Ik duim mee met jou! Hou je ons op de hoogte?

2 maanden geleden

Heyhey! Was dit via een pretecho? Zoja, mogen ze in principe geen ‘medische’ zaken zeggen, want zij zijn daar niet voor opgeleid…. Zou voor de geruststelling inderdaad wel eens naar je gynaecoloog gaan 💗

2 maanden geleden

Reactie op Justine96

Heyhey! Was dit via een pretecho? Zoja, mogen ze in principe geen ‘medische ...
Jaa was via pretecho.. ze zei wel dat ik me geen zorgen moest maken ma ik ben dan toch op internet gaan kijken thuis en schoot toen helemaal in paniek.. ik kom juist van het ziekenhuis baby doet het super goed en vruchtwater is in orde.. het leek veel omd het eigenlijk allemaal aan een kant van de zak ligt zei de Gynecoloog dus helemaal niks om zorgen om te maken! Ben wel blij dat ik ben gegaan ben nu tenminste gerust💖💖

2 maanden geleden

Reactie op Laurah5

Goed dat je hebt gebeld! Dan is de gynaecoloog ook meteen op de hoogte en d ...
Ze hebben me onmiddellijk geholpen! Baby doet het super goed en vruchtwater is oké! Ben blij dat ik ben gegaan kan nu met een gerust hartje gaan slapen 💖

2 maanden geleden

Reactie op sofia85

Jaa was via pretecho.. ze zei wel dat ik me geen zorgen moest maken ma ik b ...
Blij te lezen dat alles goed is én je gerustgesteld bent. Goed dus dat je bent gegaan 😊

2 maanden geleden

Reactie op sofia85

Jaa was via pretecho.. ze zei wel dat ik me geen zorgen moest maken ma ik b ...
Blij dit te lezen!

2 maanden geleden

Hey, als je u teveel zorgen maakt dan kan je best bellen. Als het toch teveel vruchtwater is kunnen ze ook een vruchtwaterpunctie doen. Maar je moet je al niet teveel zorgen maken. Best gewoon effe bellen.