34 Reacties

16 dagen geleden

Ik weet het eigenlijk niet meer wat er precies op.staat.. is van lokale drukker en hebben gewoon in hun assotriment eentje gekozen en hier en daar wat tekst veranderd 😂 maar wij hebben wel erin gezet dat alsje op bezoek wilt kome gelieve te bellen en alleen de telefoonnummer van mijn partner zodat ik alle rust heb die ik kan krijgen. En vanaf het geboren is een foto ervan nemen en die foto gaat mee op het kaartje langs de binnenkant 😊😊

15 dagen geleden

Reactie op Sarah_bertels

'Om voor altijd van te houden' ❤️
Das zo eenvoudig, maar zo mooi en krachtig 🩷

15 dagen geleden

Een bezoekje is fijn, maar mag het op de babyborrel zijn 😅Voor degene die gevraagd zijn. Ik wil geen mensen in huis. 🙈 en als kort tekstje: Ons intens geluk!

15 dagen geleden

Reactie op Babs2024

Een bezoekje is fijn, maar mag het op de babyborrel zijn 😅Voor degene die ...
Awel ik wilde die gebruiken, maar niet iedereen die een kaartje krikgt vragen we voor de babyborrel hahahaha #oops

15 dagen geleden

Reactie op Justine96

Awel ik wilde die gebruiken, maar niet iedereen die een kaartje krikgt vrag ...
Ja mijn vriend zei: we gaan nog moeten zoveel van dat bestellen en zoveel van dit 😅Tis weer verwarrend zo. We gaan het normaal zo doen. Zal nie simpel zijn. Dat zijn zeker die hormonen weer he🤣 Ze maken het me moeilijk😅

15 dagen geleden

Bij ons is het ‘Zij werd ons geschonken. Een wonder zo klein. Welkom lief meisje Ons geluk,zo fijn’

15 dagen geleden

Ik heb ook tekst staan ma kweet begot niemeer wat erop staat eigenlijk hahahahaha

15 dagen geleden

Wij hebben dit tekstje: "Al word je een klein boefje, of ben je altijd lief. Je bent vanaf 't eerste moment onze kleine hartendief." 🥰

14 dagen geleden

Kogel door de kerk heb snel zelf nog iets geschreven bedankt voor jullie ideetjes! Juist nog berichtje voor de fam & vrienden 🤣

14 dagen geleden

Ik ben iemand die normaal voor elke gelegenheid gedichtjes en tekstjes schrijft. Nu staat enkel de essentie op het kaartje. Niks van mijn hand. Ben nu bang dat ik hem te kort doe 🙈. Langs de andere kant, ben ik best wel kritisch.. 1 zin zal niet volstaan en veel meer dan dat zal het té vol doen staan 😵‍💫.

13 dagen geleden

Reactie op Maité87

Ik ben iemand die normaal voor elke gelegenheid gedichtjes en tekstjes schr ...
Snap ik! Wij hebben een dubbel gevouwen kaart waar 2 postzegels op moeten het kan maar verdorie volstaan voor 2 postzegels 😜😅!

12 dagen geleden

Wij hebben dit

12 dagen geleden

.