3 Reacties

5 maanden geleden

Hier normaal heel laag rond de 10/6 en nu altijd rond de 13 a 14/8. Bij mij zeiden ze dat dat normaal is. Omdat je hart harder pompt voor dat mini mensje ... dus ik maak me dr ook geen directe zorgen over heb standaard een bloeddruk meter in huis dus als k me is niet goed voel dan neem k hem zelf ook om te checken. Ik vermijd wel zout eten omdat dat ook bloeddruk verhogend is of beperkt eten daar van. Veel succes en je niet te snel zorgen maken

5 maanden geleden

Ik heb ook steeds een hoge bloeddruk bij de dokter of gynaecoloog. Maar was ook voor mijn zwangerschap hiermee gekend en ook erfelijk. Idd gwn thuis opvolgen, het kan zijn omdat je daar bent dat ie wat hoger is. Ben ondertussen 29 weken zwanger en nog steeds ok thuis. Bij de gynaecoloog/dokter zit ik zelf over de 14/9 maar zij maakt haar daarover geen zorgen omdat het thuis stabiel is.

5 maanden geleden

Ik heb vrijdag ook te horen gekregen dat mijn bloeddruk veel te hoog was. Heb ook zelf een meter in huis gehaald om het een beetje te controleren. Voorlopig enkel Asaflow bijgekregen tegen zwangerschapsvergiftiging.