10 Reacties

één maand geleden

Ik neem deze beide voedingssupplementen ook. Vorige week nog bij de gynaecoloog geweest, heeft hier niets van gezegd. Denk dat dit wel veilig zal zijn hoor 😄

één maand geleden

Ik neem dit ook en heb dit aan de apotheker gevraagd. Hij zei dat er in die Omnibionta niet superveel ijzer zit dus dat is allemaal ok.

één maand geleden

Ik was bij mijn ijzersupplement effe gestopt met de extra vitamines dat ik neem, omdat er inderdaad ook ijzer inzit. Nu pak ik ze terug. Maar je kan altijd bij je huisarts navragen, misschien dat dat niet nodig is.

één maand geleden

Ik neel ook tardyferon & de zwangerschapsvitamine en was ok zo☺️

één maand geleden

Hey, ik neem al enkele maanden beide. Ik ben wel na 1 maand tardyferon elke dag te nemen overgeschakeld naar elke 2 dagen (omnibionta wel nog elke dag). Maar dit is eerder omdat ik wel echt last heb van mijn spijsvertering (verstopping) door de ijzertabletten. Om de 2 dagen helpt wel hierbij. Als je echt twijfelt zou ik gewoon even bellen naar je arts. Dan ben je gewoon zeker of het in orde is 😊

één maand geleden

Reactie op Laura0212

Hey, ik neem al enkele maanden beide. Ik ben wel na 1 maand tardyferon elk ...
Ik had toevallig net mijn vroedvrouw aan de lijn en ik heb de vraag ook eens gesteld. Je mag beide zeker combineren. De hoeveelheid ijzer in de omnibionta is absoluut niet voldoende om een tekort aan te vullen.

één maand geleden

Reactie op Laura0212

Ik had toevallig net mijn vroedvrouw aan de lijn en ik heb de vraag ook een ...
Dankjewel 😊 Oef een geruststelling!

één maand geleden

Ik neem ook al even beide :)

één maand geleden

Hier ook beide!

één maand geleden

Ik neem al een 10-tal weken beide, en nog steeds een vrij laag ijzergehalte gemeten in mijn bloed… dus zal zeker geen kwaad kunnen. :-)