9 Reacties

6 maanden geleden

Jouw hele reactie was ik gisteren, voor de volle 100%. In het weekend en gisteren supergoede dagen gehad en dacht echt ´wauw, ik ben er van af!´. Om deze ochtend al sinds 4u10 over te geven in het toilet en niet meer te slapen. 🥴 Ik hoop dat het bij jou langer zal duren dan 3 goede dagen. 😁😅

6 maanden geleden

Reactie op JesminaM

Jouw hele reactie was ik gisteren, voor de volle 100%. In het weekend en gi ...
Oh nee! Hopelijk snel terug wat beter 🍀 en jaaa laten we hopen haha, ik zal nog niet te euforisch zijn 😂

6 maanden geleden

Also, ik had gisteren (10+2) een goede echo ondanks het gebrek aan symptomen. Dus het hoeft zeker niet te betekenen dat er iets fout is, jullie kleintje maakt het vast goed en groeit lekker verder!

6 maanden geleden

Reactie op JesminaM

Also, ik had gisteren (10+2) een goede echo ondanks het gebrek aan symptome ...
Ik hoop het! Ik heb net ontbeten en voel dat het alweer op mn maag ligt hahaha ergens ben ik blij dat te voelen 😂 heb te vroeg gesproken denk ik hahahaha

6 maanden geleden

Ik ben vandaag 11 weken en in het weekend had ik geen symptomen meer. Net als jij maakte ik me zorgen, ik kijk uit naar mijn echo van 24mei. Maar gisteren liep de wekker af en kwamen alle symptomen doorheen de dag terug. Ik heb me nog nooit zo blij en verveeld tegelijk gevoeld 😂

6 maanden geleden

Ik was van week 5-10 kotsmisselijk (dagelijks overgeven) en opeens was dit verdwenen. Zat er toen ook mee in maar wilt niks zeggen hoor! Hcg stijgt op een bepaald moment minder snel en je lichaam komt er gewoon aan (het stabiliseert) ondertussen 27 weken zwanger. Maak je niet druk, is normaal! 😊

6 maanden geleden

Ik ben vandaag 11+1 en vind het ook verdacht hoeveel beter ik mij sinds de tweede helft van vorige week voel. Ik ven wel nog moe en heb soms een ongemakkelijk gevoel in mijn maag maar overgeven heb ik niet meer gedaan. Ik vraag me af of mijn lijf het zwanger zijn nu 'gewoon' geworden is of ik mij echt beter voel 😅. Dus ik denk dat het rond deze periode normaal is. Ik ga ook proberen wt navalit en primeran af te bouwen.

6 maanden geleden

Ik ben nu 10 w + 5 dagen en alle symptomen zijn ook weg, inderdaad enkel wat krampen en wat last van de darmen voor de rest niks meer van last ( enkel geuren die mij soms heel erg irriteren)

6 maanden geleden

Reactie op elighes

Ik hoop het! Ik heb net ontbeten en voel dat het alweer op mn maag ligt hah ...
HAHAHAHAH 😂 Net als je denkt dat het beter gaat, lol. Plaats jouw berichtje binnen een week nog eens 😁😂