8 Reacties
3 maanden geleden
Reactie op KATTTTT
Neen, inderdaad. Zeker als je ervoor niets van last had. Lukt het bij jou w ...
Ja cava wel. Alleen heb ik zo soms en meestal in de avond. Neigingen voor over te geven maar door dat ik 3 jaar geleden een bypass heb laten doen,kan ik niet meer overgeven. Dus dat is niet zo leuk 😬
3 maanden geleden
Ik had in begin alleen slecht slapen en minder eten voor de rest niks. Maar 2de trimester had ik ook heel veel ineens gelijk vermoeidheid, rugpijn, misselijker, maagzuur, rugpijn.
Zo denk dat elke trimester andere klachten zijn.
Hopelijk betert het. Want ik dacht dat 1 en 3de trimester het meeste was.
3 maanden geleden
Hey iedereen,
Ik ben nu 20 en weken, eerste zwangerschap 💙
Buiten eens 1,5 week helse vermoeidheid in het begin heb ik eigenlijk niets van symptomen gehad. Ook geen cravings of extra hongertjes, misselijkheid, …
Iedereen zegt dat ik gelukkig moet zijn hiermee (en dat ben ik ook wel) maar toch is er een groot deel van mij in paniek of alles wel oké is.
Ik heb ook nog geen schopjes gevoeld en mijn buik is eigenlijk ook nog geen mooi zwangerschapsbuikje…
Zijn er nog mensen die hetzelfde ervaren? Hoe gaan jullie hiermee om?
Dankjewel!
3 maanden geleden
Reactie op Leia0412
Hey iedereen,
Ik ben nu 20 en weken, eerste zwangerschap 💙
Buiten eens 1 ...
Dat je nog geen schopjes voelt is niet uitzonderlijk op 20 weken, is ook afhankelijk van waar je placenta zich bevindt.
Ook over je buik moet jij je geen zorgen maken; alles hangt af van jouw lichaamsbouw en dergelijke. 😊 Misschien helpt het je om wat rond te kijken naar buikfoto´s, dan zie je echt hoe anders dat kan zijn (ook afhankelijk van hoeveelste zwangerschap!). Probeer vooral niet te veel te vergelijken, net omdat er zoveel verschillen op zitten. :)