3 Reacties
7 maanden geleden
Super mooie datum!! Ik heb pas volgende week vrijdag mijn eerste echo en ik heb dit ook mega hard ik heb niet extreem veel kwaaltjes maar ik houd niets binnen van eten en soms zelfs niet van drinken enkel thee, ik heb al vanalles geprobeerd maar ik zit ook met het probleem dat ik met een enorme zwakke maag zit!馃槗 primperan komt er uit men maagbeschermer komt eruit, en nadien heb ik enorme pijn in mijn maag. Dit is zo verschrikkelijk bij mijn andere twee kindjes had ik zelfs niet door dat ik zwanger was tot zen bepaalde week en nu is het allemaal 3x zo erg! Ik snap hoe vermoeiend en verschrikkelijk dit kan zijn als je de heletijd moet spuwen!
Succes nog verder en als je tips hebt hoor ik ze ook heel graag!
7 maanden geleden
Hey, we zijn bijna even ver. Ik ben uitgerekend op 8/12 馃槉 maar begrijp je volledig dat het moeilijk genieten is zo! Dit is mn 1e zwangerschap en ben ook constant misselijk, alsof mn eten blijft hangen in me keel en veel kokhalzen. Wel heb ik nog niet echt moeten overgeven, maar de misselijkheid en vermoeidheid wegen momenteel zwaar door 馃様 Neem voor de moment enkel navalit, omdat ik niet zeker wist of primperan ook mag in combinatie daarmee. Maar ik hou me vast aan de hoop dat vanaf 2e trimester beter zou moeten worden 馃