11 Reacties

2 maanden geleden

De suikertest word in het labo gedaan van het ziekenhuis. Een suiker drankje drinken 1 uur wachten en dan wordt er bloed afgenomen. Ik ben hetzelfde al jou ongeveer maar mijn suikertest was helaas positief dus morgen moet ik voor de grote suikertest gaan

2 maanden geleden

Reactie op marieeetje

De suikertest word in het labo gedaan van het ziekenhuis. Een suiker drankj ...
Succes! Ik moet het ook opnieuw doen volgende week :(

2 maanden geleden

Ik heb mijn drankje de vorige keer meegekregen naar huis zodat ik het op voorhand al kon drinken. Alleen vergeten hoe lang ik moest wachten vooraleer ik naar het labo moest.. Da's standaard een uur wachten zeker hé?

2 maanden geleden

Toen ik gisteren op consultatie moest bij de gyneacoloog moest ik bij aankomst aan de balie een drankje drinken, dan consultatie bij de gyneacoloog, informeren kamerkeuze bevalling bij het loket beneden in het ziekenhuis en zo was het uur voorbij. De vroedvrouw prikte dan bloed.

2 maanden geleden

De mijne is net afgenomen 🤞🏻

2 maanden geleden

Ik heb net de suikertest gedaan

2 maanden geleden

Reactie op Mieks_24

Ik heb mijn drankje de vorige keer meegekregen naar huis zodat ik het op vo ...
Ja ik had mijn drankje 11:47 op en dan moest ik wachten tot 12:47 voor bloed afname

2 maanden geleden

Na 2 ontbijtjes en ondanks er geen activiteit was (echt ene dagje platte rust), was m’n waarde 76, 1uur na het drankje. Zelfs tijdens de zwangerschap blijf ik gevoelig voor hypoglycemie 🫢

2 maanden geleden

Reactie op Bo Jelle

Ja ik had mijn drankje 11:47 op en dan moest ik wachten tot 12:47 voor bloe ...
Merci! ❤️

2 maanden geleden

Ik moet straks gaan, een afspraak bij de vroedvrouw in het ziekenhuis en ik vermoed dan ook drinken en labo... Spannend allemaal. 🙈

2 maanden geleden

Ik ben hem nu aan het doen, hier is het standaard de uitgebreide. Na tweede prik super slecht geworden 🥴 heb snel last van lage bloeddruk. Mag nu wel op een bedje liggen en hopen dat ik niet moet overgeven want dan is de test mislukt 🤞 wat we toch soms moeten doorstaan amai!