98 Reacties

2 maanden geleden

Vorige 2 x had ik normale suikertest maar moest ik wel nuchter zijn. Moet nu niet meer blijkbaar, gynaecoloog zei wel geen suiker te eten vooraf (choco sap,..). Bij verhoogd risico doen ze meestal meteen uitgebreide.

2 maanden geleden

Reactie op KATTTTT

Zal dan weer bij iedereen anders zijn 🙈 ben nu bezig met mijn uitgebreide. ...
Dat nuchterheid-gedeelte was hier ook voor de uitgebreide test. :) Starten om 8u met een nuchtere maag, van de avond ervoor na 22u niets meer gedronken of gegeten. Maar na het drinken van het suikerdrankje en de eerste bloedafname, kreeg ik wel water aangeboden. Ze zei dat ik dorstig zou worden van het drankje en dat ik tijdens het wachten wel wat water mocht drinken.

2 maanden geleden

Heeft er iemand tips om met de uitgebreide test het drankje binnen te houden voor de volle 2u? Op 15 minuten voor het einde moeten braken dus mag ik de test opnieuw gaan laten afnemen, hoera! 😥

2 maanden geleden

Reactie op Sarah_bertels

Heeft er iemand tips om met de uitgebreide test het drankje binnen te houde ...
Ocharme!! Ik werd ook super misselijk en kon ook geen blijf met mezelf, ik heb me gefocust op mijn ademhaling en heb verschillende houdingen aangenomen, door de gang gaan wandelen en naar het wc geweest om m'n handen te wassen en m'n gezicht wat te verfrissen en beetje bij beetje kleine slokjes water gedronken... Ik heb het binnen kunnen houden

2 maanden geleden

Ik ben hem vandaag gaan doen en ik hoop zo hard dat ik niet opnieuw moet gaan voor een uitgebreide

2 maanden geleden

Reactie op elighes

Ik ben hem vandaag gaan doen en ik hoop zo hard dat ik niet opnieuw moet ga ...
Heb je het resultaat al? Ik ben vandaag moeten gaan 🙈 ben eens benieuwd.

2 maanden geleden

Reactie op roezptoez

Heb je het resultaat al? Ik ben vandaag moeten gaan 🙈 ben eens benieuwd.
Ja hoor! De dag zelf nog. Had 122 dus onder de 130 grens☺️

2 maanden geleden

Reactie op elighes

Ja hoor! De dag zelf nog. Had 122 dus onder de 130 grens☺️
Zalig! 🤩

2 maanden geleden

173, mag de uitgebreide test gaan doen. Heb er geen goed oog in, want dat is echt wel hoog :o

2 maanden geleden

Ik heb 140 dus heb ook de uitgebreide aan mijn been 😋 had een uur voor het drankje wel nog een koek gegeten dus misschien mocht ik dit niet gedaan hebben?

2 maanden geleden

Ik had 132, met de uitgebreide test uiteindelijk alles inorde 🙌🏼

2 maanden geleden

102. Nog gesuikerd ontbeten vooraf maar dus geen erg.

2 maanden geleden

Vergeten hoe veel en zoet dat drankje was... 121 dus ben er gelukkig van af!

2 maanden geleden

Ik mag morgen ook teruggaan vr de uitgebreide, eerste test was 154 🙄 nu hopen dat t toch niks is 🤞🏻

2 maanden geleden

Mijn suiker test was 190… moet woensdag voor de uitgebreide 😥

2 maanden geleden

Mijn eerste test was ook eerst te hoog (140) en de uitgebreide was goed 😊