98 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op KATTTTT
Zal dan weer bij iedereen anders zijn 🙈 ben nu bezig met mijn uitgebreide. ...
Dat nuchterheid-gedeelte was hier ook voor de uitgebreide test. :)
Starten om 8u met een nuchtere maag, van de avond ervoor na 22u niets meer gedronken of gegeten. Maar na het drinken van het suikerdrankje en de eerste bloedafname, kreeg ik wel water aangeboden. Ze zei dat ik dorstig zou worden van het drankje en dat ik tijdens het wachten wel wat water mocht drinken.
2 maanden geleden
Heeft er iemand tips om met de uitgebreide test het drankje binnen te houden voor de volle 2u? Op 15 minuten voor het einde moeten braken dus mag ik de test opnieuw gaan laten afnemen, hoera! 😥
2 maanden geleden
Reactie op Sarah_bertels
Heeft er iemand tips om met de uitgebreide test het drankje binnen te houde ...
Ocharme!! Ik werd ook super misselijk en kon ook geen blijf met mezelf, ik heb me gefocust op mijn ademhaling en heb verschillende houdingen aangenomen, door de gang gaan wandelen en naar het wc geweest om m'n handen te wassen en m'n gezicht wat te verfrissen en beetje bij beetje kleine slokjes water gedronken... Ik heb het binnen kunnen houden
2 maanden geleden
173, mag de uitgebreide test gaan doen. Heb er geen goed oog in, want dat is echt wel hoog :o
2 maanden geleden
Ik mag morgen ook teruggaan vr de uitgebreide, eerste test was 154 🙄 nu hopen dat t toch niks is 🤞🏻