11 Reacties

15 dagen geleden

Ik ben trouwens 38,1 weken zwanger

15 dagen geleden

Bij mijn tweede kindje werd ik gestript. Dit gebeurde in het ziekenhuis tijdens een afspraak bij de vrvr rond 16:00u. 12 uur later (04:00u) werd ik thuis wakker van krampen en begonnen de vroege weeën. Uiteindelijk was ik om 17:20u bevallen.. 😊

15 dagen geleden

Gisteren gehoord op bevalcursus: binnen de week na verlies slijmprop beval je, strippen zet bij de ene bijna onmiddellijk alles in gang, bij de andere doet het niets

14 dagen geleden

Reactie op Isabelle31

Gisteren gehoord op bevalcursus: binnen de week na verlies slijmprop beval ...
Dat kunnen ook 2 weken zijn na je slijmprop hoor. (: Spijtig genoeg

14 dagen geleden

Reactie op Isabelle31

Oei ik heb een deel van mijn slijmprop al verloren enkele dagen geleden. Maar mijn gynaecoloog zei dat dit nog niks wilt zeggen

14 dagen geleden

Reactie op mom٠of٠2

Bij mijn tweede kindje werd ik gestript. Dit gebeurde in het ziekenhuis tij ...
Ah Nice . Had je het idee dat het strippen effect had ? Of was het meer een toeval ?

14 dagen geleden

Reactie op Isabelle31

Inderdaad dat idee heb ik ook . Ik verlies nu wel mijn slijmprop beetje bij beetje dus 2 dagen na het strippen maar voor de rest voel ik niks

14 dagen geleden

Reactie op elighes

Oei ik heb een deel van mijn slijmprop al verloren enkele dagen geleden. Ma ...
Ik had inderdaad ook al gebeld hiervoor . Ze hebben gezegd zolang er geen vocht bij zit (vruchtwater) of weeën kan het zo een tijdje blijven

14 dagen geleden

Reactie op Sweetty

Ah Nice . Had je het idee dat het strippen effect had ? Of was het meer een ...
Ik was op dat moment 40+3 en was er lichamelijk echt klaar mee. Ik denk wel dat het effect heeft gehad. Anders had hij er nog langer in gebleven denk ik 😅 zou het zo weer doen.

12 dagen geleden

Ik ben met mijn zoontje smorgens de slijmprop verloren, savonds gynaecoloog en gestript. Rond 22u weeën gekregen. ;)

11 dagen geleden

Reactie op Lau005

Ik ben met mijn zoontje smorgens de slijmprop verloren, savonds gynaecoloog ...
Ik helaas helemaal geen verandering gevoeld ik ben woensdag gestript donderdag slijmprop verloren en ik wacht nog steeds of verandering