24 Reacties

één maand geleden

Sorry voor mijn vele typefouten haha ik ben half wakker wanneer ik dit typ 🤣

één maand geleden

Verkorting van je baarmoederhals lijkt me toch al een complicatie.. Hopelijk kan de gynaecoloog rust voor je voorschrijven als je zoveel pijn hebt.

één maand geleden

Ik ben zelfstandig en vandaag is mijn laatste werkdag. Ik heb een document waarin beschreven staat dat er complicaties zijn bij de zwangerschap. In mijn geval extreme vermoeidheid. Dus verkorting baarmoederhals en potentiële vroeggeboorte zal zeker tellen 😊

één maand geleden

Reactie op Laura0212

Ik ben zelfstandig en vandaag is mijn laatste werkdag. Ik heb een document ...
Oh dat is echt goed om te lezen (alleja, niet het feit dat je enorme vermoeidheid hebt natuurlijk!!) maar ik hoopte echt op zo’n antwoord 🥲

één maand geleden

Als ik jou was zou ik stoppen! Ik ben zelf thuis en zou het me niet kunnen inbeelden dat ik nog aant werk zou zijn, de huishoudelijke taken zijn voor mij al te zwaar soms. Denk aan jezelf! En aan je baby'tje.

één maand geleden

Hey! Ik ben zelf ook zelfstandige en bot op dezelfde zaken… heb je een speciale verzekering hiervoor? Of is dit via je mutualiteit? Heb bang om zonder inkomen te vallen…

één maand geleden

Reactie op Laura0212

Ik ben zelfstandig en vandaag is mijn laatste werkdag. Ik heb een document ...
Hi, is dit via je mutualiteit? Of heb je een speciale verzekering hiervoor?

één maand geleden

Reactie op marbieke

Hey! Ik ben zelf ook zelfstandige en bot op dezelfde zaken… heb je een spec ...
Als zelfstandige moet je een extra verzekering aangaan (voor je eigen bestwil) die kijkt voor gewaarborgd inkomen omdat de uitkering voor zelfstandigen via de mutualiteiten heel miniem is en zo heb je toch een waardig inkomen :) maar bij mijn verzekering geldt dit bij zwangerschap enkel maar bij complicaties. En je moet langer dan 8 dagen thuis zijn. Ik zit bij Acerta :)

één maand geleden

Reactie op elighes