32 Reacties
3 maanden geleden
Reactie op elighes
Awel same reason hier, ik ben afkomstig van Heneghouwen en mijn vriend van ...
Klopt 😍 Ze klinken ook heel mooi. Vanavond brainstormen we nog eens. Zoals gisterenavond 😅. Als we dan een naam zeggen. Zeggen we: Dat is nog mooi. Dan zegt plots 1 van ons 2: of nee, toch niet he. En zo geraken we er niet uit. Maar vanavond wil ik dat achter de rug😅💪
3 maanden geleden
Wij hadden wel zo bepaalde klanken of letters die we lelijk vonden ofwel heel mooi vonden en zijn dan zo gaan zoeken naar namen die die mooie klanken bevatten. Alles opgeschreven en ook eens met de achternaam erbij. En ook eens 'roepen' zoals je je kind zou roepen 😂 bij sommige klinkt het gewoon niet juist ofzo. Voorlopig hebben we een shortlist met een voorzichtige favoriet 👀 maar kan misschien een hulp zijn! Dat maakt de poel al wat kleiner haha.
3 maanden geleden
Reactie op Maité87
Wij zitten aan 21 weken nóg in dit schuitje 😅.
Kvoel met jullie mee😅 We hebben een deadline opgesteld. Eind de week moeten we het echt weten. Ik had eigenlijk al gekozen. Maar de wederhelft hoort dan de naam niet graag. En eigenlijk omgekeerd soms😅. Vanavond de koppen samenleggen💪Jullie gaan er ook aan uitgeraken😊💪
3 maanden geleden
Reactie op roezptoez
Wij hadden wel zo bepaalde klanken of letters die we lelijk vonden ofwel he ...
Ah top idee! We gaan dat vanavond eens doen met die klanken😍en inderdaad. Die poel...ne mens zou toch wat gek komen. Kdacht dat dit gemakkelijk ging zijn. 😅 Ik vond die kinderwagen kiezen al nie simpel. Maar een naam...veel moeilijker. Dat is voor zijn leven😅en hoeveel keer gaan we dat niet zeggen ook he😅super tips. Thx 😊❤️
3 maanden geleden
Reactie op IrVaCa
Ik en mijn vriend willen een ouderwetse Vlaamse korte jongensnaam. Iemand v ...
Gideon, Maurice, Pierre,, Maurits, Victor, Abel, Gabriel, Laurens, Francis, Mathis, Basiel, Mathieu, Leon, Georges, Astor, Olivier, Maël