32 Reacties

3 maanden geleden

Lio vind ik wel een leuke naam kort en hoor je niet dagelijks 😄

3 maanden geleden

Reactie op shaniarobeyns

Mijn vriendin haar kindje noemt zo😅. Wel heel toffe naam. Het is echt moeilijk. We hebben al lijsten afgegaan. We komen in alles overeen. Buiten die naam kiezen😅En we gaan het beiden uit de weg. Maar kben nu 19w. We gaan daar echt es moeten goed over brainstormen. 🙈

3 maanden geleden

Reactie op Babs2024

Mijn vriendin haar kindje noemt zo😅. Wel heel toffe naam. Het is echt moei ...
Ik ben van gisteren ook 19 weken en we zijn nog al vrij snel overeen gekomen met de naam van ons kindje , ik moet wel zeggen we hebben nog wel wat tijd maar ik ben ook al bezig met ontwerpen van een geboortekaartje (lijkt simpel , maar alles behalve ) dus mssn een tip begin optijd met zulke dingen want mannen hebben hier geen verstand van 😂 of de mijne toch al niet hahaha 😝 veel succes nog ! 💪🏻🥰

3 maanden geleden

Reactie op shaniarobeyns

Ik ben van gisteren ook 19 weken en we zijn nog al vrij snel overeen gekome ...
Thx voor de tip! 😊 zeg wel. Beter vroeg eraan starten. Dat zijn al zorgen minder. Ook veel succes 😍

3 maanden geleden

Wij gaan ons zoontje in november Luan noemen.

3 maanden geleden

Hier nog een koppel dat echt nog geen idee heeft 😅 ben nu 19w5d en voel een licht stresske komen voor de naam. Voor een meisje hadden we al een naam gevonden, maar het is ook een jongen en we zijn er nog altijd niet uit. Dus ik volg hier ook graag als iemand leuke tips heeft. Wij gebruikten al de app Kinder, maar echt superveel speciale namen daarop..

3 maanden geleden

Reactie op Sara1818

Hier nog een koppel dat echt nog geen idee heeft 😅 ben nu 19w5d en voel ee ...
Blij dat we niet alleen zijn😊Ik herken je gevoel volledig. Dat bezorgd wat stress. Wij gebruiken ook die app. Maar het lijkt net of het onbegonnen werk is. Ik ben het internet aan het afgaan ook😅. Gisteren heb ik zeker 100 namen opgenoemd. En telkens zei mijn man...neen het is toch dat niet. En als hij een naam zei...was het ik die twijfelde. Sowieso komen we er uit...maar wanneer he😅

3 maanden geleden

Reactie op shaniarobeyns

Mijn metekindje noemt ook Lio 🥰

3 maanden geleden

Wij hebben onze naam gekozen op 20weken, maar ga deze noet zeggen 🙈 Andere namen op mijn lijstje waren Daan en Siebe, en mijn vriend hoorde graag Magnus

3 maanden geleden

Felix, Sam, Fynn,Levv vindt ik ook leuke namen

3 maanden geleden

Ralf? Rolf? Rafa? Ulf? Als je het anders schrijft is dat minder courant gelinkt aan het merk 😁 mooie naam!

3 maanden geleden

Reactie op shaniarobeyns

Vind ik ook leuk. Maar éen van mijn beste vriendinnen heeft een dochter die zo heet 🙈🙃 ik vind jongensnamen veel moeilijker om uniek mee te zijn dan meisjes

3 maanden geleden

Hmm wij zijn voor een typische ouderwetse franse naam gegaan. Maar andere namen die ik leuk vond waren Vincent, Viktor (of Vik)

3 maanden geleden

Reactie op elighes

Hmm wij zijn voor een typische ouderwetse franse naam gegaan. Maar andere n ...
Heel mooi! Ewel we zijn nu ook meer naar de Franse namen aan het kijken. Aan mijn man zijn kant is het een Waalse familie. Sommige namen in het frans klinken anders. 😍 thx voor de tips. 😊

3 maanden geleden

Reactie op roezptoez

Vind ik ook leuk. Maar éen van mijn beste vriendinnen heeft een dochter die ...
Zeg wel. Voor een meisje hadden we al direct een naam. Maar een jongentje vinden wij veel moeilijker 😅

3 maanden geleden

Reactie op Babs2024

Heel mooi! Ewel we zijn nu ook meer naar de Franse namen aan het kijken. Aa ...
Awel same reason hier, ik ben afkomstig van Heneghouwen en mijn vriend van Brussel en spreken beiden Frans en onze achternamen zijn ook Franstalig dus leek ons een mooi geheel te vormen ☺️ geeft ook wat charme vind ik!

3 maanden geleden

Als leerkracht hoor ik veel namen passeren, diegene die blijven hangen zijn: Charlie, Idris, Louie, Jules, Wies, Seb, Vins, Lou, …

3 maanden geleden

Reactie op Babs2024

Heel mooi! Ewel we zijn nu ook meer naar de Franse namen aan het kijken. Aa ...
Onze kinderen hebben ook allemaal Franse namen en deze baby terug😍 volgens kind en gezin nog niet gegeven de laatste 10 jaar! Spannend 😍

3 maanden geleden

Op ons lijstje stond Jack & Théo 🫶🏼

3 maanden geleden

Reactie op thalissaF

Als leerkracht hoor ik veel namen passeren, diegene die blijven hangen zijn ...
Thx ❤️