6 Reacties

16 dagen geleden

Mijn twee kindjes lagen tot vlak voor het persen als sterrenkijker. Ze hebben hun gezichtje dan nog gedraaid vanzelf. Baby nu ook, ik maak me geen zorgen!

16 dagen geleden

Reactie op J DCorte

Mijn twee kindjes lagen tot vlak voor het persen als sterrenkijker. Ze hebb ...
Ik bedoel maar, het is niet abnormaal op deze termijn hoor :-)

16 dagen geleden

Ja! Hier ook een sterrenkijker. Mijn gynaecoloog zegt iedere keer “hij heeft nog tijd om hem goed te leggen” maar ik krijg soms wel stress erdoor. Wel geen tips, ik volg dus mee!

16 dagen geleden

Mijn eerste zoon was een sterrenkijker. Ze hebben hem tijdens de bevalling gedraaid waarvan ik niet veel heb gemerkt

16 dagen geleden

Ik heb 2 keer een sterrenkijker gehad en ik ben zo bevallen 🙈 de tweede lag in die houding aan 38w en aan 41w bevallen van onze sterrenkijker en bij onze derde zagen ze het tijdens de bevalling pas, de gynaecoloog van wacht is een echo komen maken (was een inleiding in week 39) de sterrenkijker houding was niet echt een issue😅 de combinatie met hun hoge gewicht was dat wel. De weeën waren anders dan bij onze eerste, ik ben zonder epidurale zelfs bevallen van onze tweede en zij woog 4kg600 (wist ik wel niet🤣). Het kan 😅. Bij de derde zat ik vast op 6cm en na een uitputtende arbeid nam ik epidurale (light vorm) dan half uur later al 10cm 😁

16 dagen geleden

Hier ook sterrekijker, maar de gynaecoloog maakte zich er inderdaad niet veel zorgen om en zei dat hij nog tijd genoeg had om te draaien. Ik had online wel eens gezien en daar stond dat het goed was om vb je stoel om te draaien en er zo op te zitten. Zo zou je buik wat meer naar voor vallen en het zware poepje ook en dus het hoofdje draaien. Geen idee in hoeverre dit legit is hoor 😊