10 Reacties

één maand geleden

Ik zou inderdaad aangeven welke pijn je ervaart en dat je het gevoel hebt dat de oefeningen die je doet je meer last bezorgen dan beterschap. Ik ben al een paar weken bezig met kine omdat mijn heup vast zat, en bij mij maakt ze het ieder keer kost en paar oefeningen of technieken aan adhv wat ik zeg of ervaar de weken na mijn afspraak 🙂

één maand geleden

Hier al lang pijn in bekken, ook vooral links. Ik ga nu een aantal weken naar de kine en helpt wel een beetje bij mij. Zou het zeker melden volgende keer. Heb oefeningen voor thuis meegekregen bijvoorbeeld

één maand geleden

Ja voor deze redenen ga ik ook naar de kine. Bij mij werkt het wel stilaan maar had toch 3 keren nodig vooraleer ik iets merkte want alles zat vast. Hoeveel keer ben jij al geweest

één maand geleden

Reactie op 🥰🥰❤️❤️

Ja voor deze redenen ga ik ook naar de kine. Bij mij werkt het wel stilaan ...
2x maar ik heb precies meer pijn en last nu vind ik

één maand geleden

Ik zou dat sowieso zeggen en misschien kan naast kine een osteopaat ook helpen. Ik doe de combinatie van beiden en dat helpt wel.

één maand geleden

Reactie op Ikwileenkindje

Ik zou dat sowieso zeggen en misschien kan naast kine een osteopaat ook hel ...
Had je voor de osteopaat een apart voorschrift nodig?

één maand geleden

Reactie op Isabelle31

Had je voor de osteopaat een apart voorschrift nodig?
Nee, osteopaat is zonder voorschrift van mij. Is wel duur, maar is het waard.

één maand geleden

Ik ga elke maand naar de chiropractor en dat doet wel iets vind ik. Daarnaast sinds kort 2-3 keer per week een massage waarbij de focus ligt op tegendruk en het ‘uitrekken’ van de heup.. (voor slapengaan, ideaal om de dag nadien zonder pijn te kunnen bewegen) En zelf probeer ik erg op m’n houding te letten, core aanspannen, heffen op de benen, rugspieren gebruiken om schokken op te vangen,…

één maand geleden

Sinds zaterdag doet elke stap me ook zeer in m'n bekken. Ik merk dat als ik probeer m'n buikspieren z'n te spannen terwijl ik stap, dit een beetje helpt (tip van kine). En met de yoga deden we een oefening dat je op handen en knieën staat en dan je been in 90⁰ omhoog beweegt, was erg lastig maar daarna wel iets beter.

één maand geleden

Heel herkenbaar! Hier ook wekelijks kine en tussendoor thuisoefeningen. Succes!!