15 Reacties
7 dagen geleden
Reactie op Justine96
Is het geen harde buik?
Geen idee , vroedvrouw zei dat een harde buik heel normaal is maar dit geen pijn doet. Deze pijn is nu ook echt de eerste keer dat ik dit voel 🫣
7 dagen geleden
Reactie op shaniarobeyns
Geen idee , vroedvrouw zei dat een harde buik heel normaal is maar dit geen ...
Awel, ik heb wel al gemerkt dat da bij veel mensen wel pijnlijk kan zijn….
Bij voelt dit gewoon suuuuuper ongemakkelijk en spannende druk, maar heb ook al van anderen gehoord dat ze dit pijnlijk vinden. Heb je anders al harde buiken gehad?
7 dagen geleden
Ik heb dat 3 dagen gehad telkens op het einde van de dag een paar uur stekende buikpijn en harde buik. Materniteit zei oefenweeën en dat ik moest rusten. Dan 2 dagen praktisch niets gedaan en veel gerust en nu heb ik het niet meer
7 dagen geleden
Reactie op Justine96
Awel, ik heb wel al gemerkt dat da bij veel mensen wel pijnlijk kan zijn….
...
Jaa mijn buik staat vooral savonds wel is heel gespannen en hard maar wist niet dat dit zoveel pijn kon doen .. had het nog niet eerder zo gevoeld 🫣 dit was echt gespannen , en steken en trok zo naar mijn onderrug die pijn … twas echt een zeurende pijn ik probeerde rustig in en uit te ademen maar hielp niet , pas als ik begon te wandelen is de pijn een beetje gaan liggen 🫣
7 dagen geleden
Reactie op juliegabbi
Ik heb dat 3 dagen gehad telkens op het einde van de dag een paar uur steke ...
Zou dat kwaad kunnen oefenweeen ?? 🫣 als dit oefenweeen zijn wil ik de echte liever niet meemaken 😅
7 dagen geleden
Reactie op Justine96
Gaat mss toch al wat meer dan harde buik zijn dan :) tegen mij zeiden ze ee ...
Kan ik misschien wel doen inderdaad ! Bedankt voor je tip 🙏🏼
7 dagen geleden
Reactie op shaniarobeyns
Zou dat kwaad kunnen oefenweeen ?? 🫣 als dit oefenweeen zijn wil ik de ech ...
Ik denk dat het echt een teken is van je lichaam dat je moet rusten. Ik heb al vaak gewone harde buiken gehad die ik gewoon negeerde en dan opeens die pijnlijke steken die begonnen..gynae zei gewoon dat het niet de bedoeling is dat je al zo vroeg oefenweeen krijgt (was toen 33 weken) en heeft me dan echt verplicht om thuis zoveel mogelijk te rusten. Het kon wel geen kwaad voor de baby
7 dagen geleden
Reactie op juliegabbi
Ik denk dat het echt een teken is van je lichaam dat je moet rusten. Ik heb ...
Oeff ! Als het dat maar is en alleen ik er last van heb is het allemaal goed 😅 25/11 moet ik terug naar de gynaecoloog dan kan ik nog eens horen wat zei er van denkt 🫠
7 dagen geleden
Reactie op Justine96
Ooh bij mij zei ze vanaf de 30 weken dat het normaal was als voorbereiding ...
Moh. Mss dat ze dat bij mij als 'regelmatig' zagen omdat ik er al 3 dagen last van had..
7 dagen geleden
Ik heb heel vaak harde buiken die pijnlijk zijn, bij alle 3 de zwangerschappen gehad. Vanaf dat ik teveel begon te doen en ik negeerde het, werden ze nadien pijnlijk. Krampachtige, steken in mijn buik en uitstraling naar mijn rug. Het is echt een signaal dat je moet rusten. Kan ook wel een voorwee zijn of indeling van de baby. Tegen het einde komt dit wel meer voor. Heb mijn vorige 2 zwangerschappen volledig uitgedragen ongeacht de harde pijnlijke buiken vanaf ongeveer 25 weken, en voorweeen vanaf ongeveer 32 weken bij de vorige zwangerschap.