12 Reacties

2 maanden geleden

Ik kan zowiezo niet ver meer wandelen, zeer vervelend. Maar ik had dit deze morgen in bed..

2 maanden geleden

Reactie op Nele2410

Ik kan zowiezo niet ver meer wandelen, zeer vervelend. Maar ik had dit deze ...
Och arm! Ja, het is voor mij echt met korte afstanden en dan bedoel ik 10 min ofso.. maar het was net wel heel heftig 😢

2 maanden geleden

Heb ik ook 🥲 altijd opdezelfde plaats.. dan stop ik vaak met wandelen, ga ik ergens zitten en gaat het vanzelf weer over

2 maanden geleden

Heb ik ook🥲 en uitgerekend nu heeft mijn auto een defectje & ben ik hem al een week kwijt, mag alles tevoet doen momenteel😟

2 maanden geleden

Herkenbaar, dus ik volg! Ik heb dan vooral steken onderaan links of rechts waar ik vanuit ga dat het bandenpijn is. Maar de gespannen buik telkens, is iets wat ik precies niet kan verklaren. Zeker niet omdat ik ook echt rustig wandel...

2 maanden geleden

Reactie op Annick1990

Herkenbaar, dus ik volg! Ik heb dan vooral steken onderaan links of rechts ...
Dit is precies wat ik bedoel! Dit heb ik dus ook.. 🥺 heel vervelend

2 maanden geleden

Reactie op Kimberlyops

Heb ik ook🥲 en uitgerekend nu heeft mijn auto een defectje & ben ik he ...
Oei! Wat vervelend zeg 😔 hopen dat de week voorbij vliegt!

2 maanden geleden

Oh ik heb dit ook. Moet elke dag een km wandelen naar het werk en soms moet ik echt gewoon stoppen van de pijn. Trekt dan wel een beetje weg maar niet helemaal. Heel vervelend he!

2 maanden geleden

Reactie op Hanaadddd

Heb ik ook 🥲 altijd opdezelfde plaats.. dan stop ik vaak met wandelen, ga ...
Gelukkig! Bij mij blijft het gewoon steken 🥺

2 maanden geleden

Ik ook hetzelfde! Ik kan NU AL nietmeer normaal wandelen of stappen en ben pas uitgerekend voor eind december 😓 stekende pijn onderaan de buik die doortrekt naar mijn onderug en een super gespannen buik… ik ben blij dat de koude dagen opkomst zijn en nietmeer veel de behoefte ga hebben om naar buiten te gaan 🫣🤭

één maand geleden

Reactie op boterham133

Ik ook hetzelfde! Ik kan NU AL nietmeer normaal wandelen of stappen en ben ...
Hahaha echt he! Hier hetzelfde 🤭