10 Reacties
3 maanden geleden
In principe is er geen verschil. Wat mss handig kan zijn is dat je eens kijkt van welke uitbetaler er het dichtst een kantoor is. Moest je ooit eens tot daar moeten gaan. Maar bij alle uitbetalers wordt je ook altijd goed geholpen telefonisch of via mail. Ik werk in de sociale sector bij gezinnen thuis, vandaar dat ik met zowat alle uitbetalers als een contact heb gehad 😊
3 maanden geleden
Reactie op Sgyb
In principe is er geen verschil. Wat mss handig kan zijn is dat je eens kij ...
Ik twijfel tussen parentia en infino
3 maanden geleden
Reactie op Sgyb
In principe is er geen verschil. Wat mss handig kan zijn is dat je eens kij ...
Ze zijn beide cv ver. Maar dan heb je nog FONS maar betaald veel te weinig🙈en die andere 2 is t origineel bedrag
3 maanden geleden
Reactie op wonder2024chels
Ik twijfel tussen parentia en infino
Ik zit zelf bij parentia. Tot vorig jaar heb ik nog werken en studeren gecombineerd. Als je minder dan 80u per maand werkte had je recht op kindergeld enzo.. ik heb eens na een paar maanden nog een bedrag gekregen waar ik recht op had, maar dus zelf niet in de gaten had gehouden. Dus van parentia weet ik nu ook dat ze goed in de gaten houden waar je recht op hebt 😊
3 maanden geleden
Reactie op Sgyb
Ik zit zelf bij parentia. Tot vorig jaar heb ik nog werken en studeren geco ...
Aaaa maar qua administratieve rompslomp etc? Ik heb leefloon werk voorlopig niet.
3 maanden geleden
Reactie op Sgyb
Normaal zijn ze daar wel van op de hoogte, als je twijfelt eens een mailtje ...
Dus beter bij parentia dan infino? Bedrag is t zelfde
3 maanden geleden
Dus beter bij parentia dan infino? Bedrag is t zelfde
Bedrag is overal hetzelfde hoor. Ik ben tevreden over parentia, geen idee van infino.. heb ook al eens gehoord dat ze zouden kijken om al die aparte diensten naar 1 dienst te brengen, wat volgens mij ook logischer is want waarom zou je 5 diensten nodig hebben die allemaal hetzelfde doen 😅
3 maanden geleden
Reactie op Sgyb
Bedrag is overal hetzelfde hoor. Ik ben tevreden over parentia, geen idee v ...
Klopt dat is inderdaad ook echt verwarrend maar 1van die 5 betaald echt minder
Maar zal naar parentia gaan dan die is t bekendste
3 maanden geleden
Ze zijn beide cv ver. Maar dan heb je nog FONS maar betaald veel te weinig� ...
Fons betaalt echt even veel hoor. Ik ken iemand die daar werkt. Is hetzelfde bedrag als bij de andere aanbieders. Er zijn enkel verschillen tussen Vlaanderen en Wallonië