16 Reacties

24 dagen geleden

Ik gebruik Louis Widmer, gewoon niet te veel nemen en goed uitsmeren. Dan valt het goed mee qua dikte. Ik had eerst Mustela maar daar deed ik een allergische reactie op.

24 dagen geleden

Mijn huisarts zei altijd vettige nivea :)

24 dagen geleden

Mijn favoriet is de mama care olie van kruidvat. Maar in onze winkels zijn de rekken er leeg van en online verkopen ze die niet meer, dus heb ik die zelf nagemaakt obv Zonnebloem olie, jojoba olie, tarwe olie, soja olie, arnica extract, vitamine e. Enkel het lekkere geurtje ontbreekt nu, maar de olie zelf vind ik wel lekker. En trekt snel in de huid.

24 dagen geleden

Ik gebruik de olie van naif, ben er tevreden van

24 dagen geleden

Ik heb van mn schoonmoeder een belly cream van de rituals gekregen speciaal voor de buik/striemen zogezegd. Best wel tevreden van, ook niet echt geparfumeerd:)

24 dagen geleden

Of gewoon een amandel bodylotion spray van de kruidvat gebruik ik ook, trekt heel snel in en ruikt ook stiekem wel lekker

24 dagen geleden

Reactie op Sgyb

Ik gebruik de olie van naif, ben er tevreden van
Hier ook Naif!

23 dagen geleden

Ik gebruik de crème van Lierac, heel tevreden van. Trekt snel in en is niet zo vettig als bio oil. Tot nu toe nog geen striemen 🤞🏻

23 dagen geleden

Een vriendin maakte een heerlijk geurende « bollebuikenolie » obv amandel- en jojoba olie. Daarnaast smeer ik ook bodylotion van La Rosée Cosmetique.

23 dagen geleden

Ik gebruik gewoon hydraterende crème van nivea. Voorlopig nog geen 🤞🏼 Vroedvrouw is hier wel langs geweest voor kennismaking. Zei dat striemen ook wel grotendeels genetisch zijn.

23 dagen geleden

Ik gebruik de gele olie van nuxe. Ik gebruikte deze hiervoor ook al voor mijn benen :). 34w en nog geen striemen!

23 dagen geleden

Ik gebruik de dry oil van Cîme. Maar wel niet echt tegen striemen, ik geloof niet dat je daartegen iets kan doen. Ik gebruik het opdat mijn huid na de zwangerschap sneller terug naar z’n oude ‘vorm’ kan gaan en elastisch blijft 🤞🏻. Mijn vriend smeert ook meestal mijn buik in, zalig momentje. En hij vind het fijn om de baby dan te voelen 😊.

23 dagen geleden

Ik gebruik nivea soft. Heb alleen een zichtbaar streepje vertikaal ter hoogte van mijn navel, maar geen nieuwe striemen.

23 dagen geleden

Ik gebruik La Roche-Posay cicaplast baume B5 😊 nu 32 weken en geen striemen

23 dagen geleden

Ik gebruik de gel van Lierac. Heel tevreden van. Nog geen striemen. De gel wrijft goed uit.

23 dagen geleden

Ik gebruik de verstevigende crème van Caudalie ( paarse lijn) ‘s morgens na het douchen en ‘s avonds jojoba olie voor het slapen. Geen striemen hier, blijkbaar wel goed blijven hydrateren en smeren na bevalling. Kan dan striemen geven door dat alles weer strakker wordt.