14 Reacties
7 maanden geleden
Reactie op meganneke
Ja hier ook! En vandaag dacht ik hmmm spaghetti… sloeg dat even tegen :(
Kr ...
Ik ken het, ik had gisteren zooooveel zin in witloofrolletjes met ham en kaassaus in de over met puree, maar vandaag dan weer helemaal niet! En uiteindelijk heb ik dan gewoon noten en een boterham gegeten 🤣
7 maanden geleden
Reactie op YanaDS
Ik ken het, ik had gisteren zooooveel zin in witloofrolletjes met ham en ka ...
Hier ook vooral zin in zout 😅
Carbonara (zonder rauw ei) smaakte me goed voor een half bord. En een chipje ‘s avonds gaat er ook in. Smorgends is het heel moeilijk en is het enige dag ik binnen krijg zoute crackers.
7 maanden geleden
Reactie op meganneke
Hier ook vooral zin in zout 😅
Carbonara (zonder rauw ei) smaakte me goed v ...
Ik ook, het is gemengd... Ik kan de ene moment super veel zin hebben in iets, en een kwartier later al helemaal niet meer en het oprecht ook gewoon niet weten waar ik zin in heb 🙈🤣 Wel zielig voor m'n ventje, hij keek zo uit naar het witloof 😅🤣
7 maanden geleden
Reactie op YanaDS
Ik ook, het is gemengd... Ik kan de ene moment super veel zin hebben in iet ...
Hahaha ja zeg ocharme die mannen 😂🤣
Ik voelde me vandaag al enorm schuldig doordat ik zo weinig gegeten heb de laatste dag en daarbij zo weinig groentjes. Daarom at ik vanmiddag, onder dwang van mezelf, een rauwe wortel 🙃😅
7 maanden geleden
Reactie op meganneke
Op zich kan dat niet zo heel veel kwaad zolang je je vitamines etc inneemt denk ik ... Ik grijp vaak naar noten omdat ik ergens las dat dat ook heel gezond en goed is voor de ontwikkeling (en kreeg het ook als tip van m'n zus), maar ik eet inderdaad ook niet al te veel de laatste dagen, omdat ik zo schommel in mijn "hongerigheid" of het zin hebben in iets 😅🤣 ik begrijp jou echt de volledige 100%
7 maanden geleden
Reactie op meganneke
Hier ook alles zuurder!! VERSCHRIKKELIJK
En het toppunt is dat ik dus brood had gegeten gisteren dat zo zuur smaakte met kaas, dacht ja zal wel mijn smaak zijn! En dan keek ik achteraf naar het brood was het bedorven 😳😳😳😳 altijd gezellig zo direct paniek haha
7 maanden geleden
Reactie op meganneke
Oh neee 😣
Tip van de dag controleer altijd uw brood 🍞🤪🤭😂