Beste dames,
Ik ben nu 36w en 4d en sins gisteren zie ik dat ik vooral s'morgens meer slijmverlies heb dan voorheen in de zwangerschap, kan dit een voorteken zijn dat ik binnekort zou gaan bevallen? Net zoals de rare dromen die terug komen en het maagzuur die weer opkomt?
Het lijkt op slijmprop. Mij mijn eerste zwangerschap was mijn slijmprop met lichtroze bloed en bij mijn tweede zwangerschap was het zonder bloed en het was exact zelfde als die van jou. Maar het kan ook gwn slijm zijn🥺 even wachten misschien😍
Er zijn hier al een paar topics over gemaakt maar helaas wil het verlies van je slijmprop, idd zoals de rest zegt, niet indiceren dat je binnenkort zult bevallen. Kan je weken mee rondlopen.
Dat lijkt inderdaad op slijmprop. Dat is bij mij ook sinds gisteren maar bij mij ook bloedslierten erin. Maar heb ook sinds gisteren weeën allee ja voorweeën . De pijn was deze nacht zo erg dat ik naar spoed ben gegaan en daar zeiden ze ook alleen maar voorweeën en heb wel al 1cm opening. Maar als je echt ongerust bent,kan je altijd laten nakijken