8 Reacties

één dag geleden

Het lijkt op slijmprop. Mij mijn eerste zwangerschap was mijn slijmprop met lichtroze bloed en bij mijn tweede zwangerschap was het zonder bloed en het was exact zelfde als die van jou. Maar het kan ook gwn slijm zijn🥺 even wachten misschien😍

één dag geleden

Het kan zijn dat je u slijmprop verliest. Je kan altijd eens laten testen in het ziekenhuis met zo’n wissers als je duidelijkheid wilt

één dag geleden

Reactie op Bircan66

Het lijkt op slijmprop. Mij mijn eerste zwangerschap was mijn slijmprop met ...
Toen je u slijmprop verloor hoelang duurde het vooraleer de bevalling was of is het normaal dat je die weken voor de uitgerekende datum verliest

één dag geleden

Dat zijn deeltjes van je slijmprop, kan je in principe nog weken mee lopen :)

één dag geleden

Er zijn hier al een paar topics over gemaakt maar helaas wil het verlies van je slijmprop, idd zoals de rest zegt, niet indiceren dat je binnenkort zult bevallen. Kan je weken mee rondlopen.

één dag geleden

Dat lijkt inderdaad op slijmprop. Dat is bij mij ook sinds gisteren maar bij mij ook bloedslierten erin. Maar heb ook sinds gisteren weeën allee ja voorweeën . De pijn was deze nacht zo erg dat ik naar spoed ben gegaan en daar zeiden ze ook alleen maar voorweeën en heb wel al 1cm opening. Maar als je echt ongerust bent,kan je altijd laten nakijken

één dag geleden

Reactie op chels1999

Dat lijkt inderdaad op slijmprop. Dat is bij mij ook sinds gisteren maar bi ...
Heb ook wat harde buiken en menstruatie krampen zoals bij 33w en5d maar niet tel baar tis soms eens in 1u en dan 2u erna maar wel intens

één dag geleden

Reactie op Bo Jelle

Heb ook wat harde buiken en menstruatie krampen zoals bij 33w en5d maar nie ...
Denk dat je je er nog niet te veel op mag focussen ik loop al een paar weken met die symptomen 🫠