6 Reacties

12 dagen geleden

Mijn vroedvrouw beschreef de slijmprop echt als "kauwgom" het verschil zou heel duidelijk zijn blijkbaar ... (geen idee)

12 dagen geleden

Bij mijn vorige zwangerschap was het echt wel heel duidelijk dat ik de slijmprop was verloren. Was echt een dikke brij, en veel meer dan afscheiding (die meer waterachtig is)

12 dagen geleden

Is echt heel dik en stug een mega grote harde snottebel.

12 dagen geleden

Bij mij was da lik een beetje een kloddertje dat ik voelde naar beneden lopen en ik niet kon tegenhouden. Precies het gevoel alsof je een bloedklonter tijdens je regels verliest. Mn onderbroek was toen ook helemaal nat. Dat is enkele dagen geleden gebeurd (denk een week geleden?) ben nu 36+3

12 dagen geleden

Bij mijn vorige zwangerschap verloor ik stukjes slijmprop, 2-3 weken aan een stuk. Je herkent ze aan dikke stugge taaie iets meer gelige slijmen. Ze zijn duidelijk herkenbaar. Het is zeker niet waterachtig of zoals gewone afscheiding. Toen ik de slijmprop verloor zat er een beetje bloed tussen(vermoedelijk van het strippen)

12 dagen geleden

In stukjes wat moeilijker te spotten. Maar is inderdaad een klodder, gelei achtig soms met streepjes bloed.