17 Reacties

2 maanden geleden

Hier ook .. 😴😴

2 maanden geleden

Hier ook... 😵

2 maanden geleden

🙋‍♀️

2 maanden geleden

Idem, constant wakker worden doordat ik niet goed lig :s

2 maanden geleden

I’ll join the club! Ik vind het vooral ook ambetant dat ik dan van houding wil wisselen en gans een verhuis moet doen in mn bed met dat zwangerschapskussen om alles weer comfortabel te leggen 😂

2 maanden geleden

Same, elke nacht denk ik ‘ben doodop, zal wel slapen…. En elke nacht slaap ik amper

2 maanden geleden

🙋🏽‍♀️

2 maanden geleden

Exact 🥲

2 maanden geleden

Hier ook! 🥹

2 maanden geleden

Reactie op elighes

I’ll join the club! Ik vind het vooral ook ambetant dat ik dan van houding ...
Exact dit haha 😂

2 maanden geleden

🙋🏻‍♀️🥱

2 maanden geleden

Ik neem soms nog een bad voor ik ga slapen + magnesium zout en doet wel deugd. Ik woel ook enorm door rug en ribbenpijn en lig dan enkel ok als ik op mijk rug slaap. Of een kersenpittenkussen leggen?

2 maanden geleden

Ja me too! En bij het draaien een super zwaar en pijnlijk gevoel onderaan in de buik alsof ik het hele bed meedraag..

2 maanden geleden

Ik ook! En ik word er geen aangenamer mens van helaas, oververmoeid + hormonaal = veel traantjes en drama, precies een kleuter die geen dutje heeft gedaan soms en ik bessef het van mezelf 🙈

2 maanden geleden

Het is ons lot voor dat we ons wondertje mogen verwelkomen vrees ik 😅🥰

2 maanden geleden

Hier hetzelfde! Ik heb wel al een verleden met slaapproblemen waarbij ik echt volledige nachten wakkerlag waarbij uiteindelijk enkel slaapmedicatie hielp. Nu ben ik wel blij dat ik steeds trg gemakkelijk in slaapval, maar ik slaap wel veel lichter als normaal. Elke nacht heb ik meerdere dromen 😁 Wanneer het me s'nachts niet lukt ga ik even zetel in, maak een theetje en probeer te ontspannen, probeer hier niet te veel bij stil te staan. Ik heb al geleerd dat wanneer uw lichaam slaap nodig heeft dit het wel neemt, we kunnen meer zonder slaap dan we denken 💪😊

2 maanden geleden

Ja hier ook! Vind mijn draai niet, paar keer per nacht plassen, dan honger aanval 🙈 vreselijk! Geen tips helaas