9 Reacties

7 maanden geleden

Hey, mijn emoties gaan ook hele tijd naar boven en beneden. Het is inderdaad heel moeilijk, maar dat is ergens ook een goed teken. Het is een teken dat je hormonen aan het werken zijn en dat je een baby aan het groeien bent. Het is een minder leuk symptoom en december lijkt nog ver weg, maar het gaat vlugger gaan dan je denkt. Focus je op de andere dingen tijdens de zwangerschap, probeer dingen te doen waar je eventueel minder humeurig van word... Je voelt alles voor een reden, probeer de blijdschap binnen te laten. Hoe moeilijk het ook is soms.

7 maanden geleden

Heel herkenbaar. Ik kan soms mega geïrriteerd lopen maar kan er geen vinger op leggen hoe dit komt, dus steek het voorlopig ook op de hormonen. Vorige week zelf paar keer vriendelijk man en hond verzocht om even uit het huis te gaan ‘s avonds 🙈 (we hebben paarden die op verplaatsing staan, dus niet dat dat een probleem is).

7 maanden geleden

Reactie op Tenhaeghendoorn

Heel herkenbaar. Ik kan soms mega geïrriteerd lopen maar kan er geen vinger ...
Zo grappig! Beste excuus ooit! 😆

7 maanden geleden

Reactie op CelineIreneL

Hey, mijn emoties gaan ook hele tijd naar boven en beneden. Het is inderdaa ...
Dat is wel waar wat je zegt, het is wel ook een heel goed teken! 🩷

7 maanden geleden

Reactie op Sara1818

Dat is wel waar wat je zegt, het is wel ook een heel goed teken! 🩷
Wij hebben een miskraam gehad in november vorig jaar, ik had toen heel weinig symptomen door mijn laag hcg. Nu heb ik heel veel symptomen, dus dit is ook een goed teken. Geniet ervan want december is daar vlugger dan je denkt.

7 maanden geleden

Reactie op CelineIreneL

Wij hebben een miskraam gehad in november vorig jaar, ik had toen heel wein ...
Idd! Ik ook 2x miskraam in afgelopen maanden, steeds traagstijgende hcg. Toen wenste ik dat ik eens misselijk kon zijn, en nu het is dan denk ik whyyyyy

7 maanden geleden

Reactie op Tenhaeghendoorn

Idd! Ik ook 2x miskraam in afgelopen maanden, steeds traagstijgende hcg. To ...
Nu heb ik ook zo iets van, ik ben blij dat ik een goed hcg en symptomen heb, maar tegelijkertijd 'dit worden een lange negen maand op deze manier...'

7 maanden geleden

Ik heb exact hetzelfde!! Super moe een humeurig. Ik droom al jaren van zwanger zijn en vind het echt vervelend dat ik zo moody ben tegen mijn omgeving. Zal hopelijk nog weggaan🙈

7 maanden geleden

Hey, ik ben soms snel prikkelbaar.. Maar ik ben dan ook voortdurend mega misselijk en moe 😅. Door een bbz durf ik ook nog niet helemaal blij zijn en ik vind dit ook totaal niet genieten. Maar ik probeer me wel te troosten dat die kotsmisselijkheid wil zeggen dat mijn lijf volop doet wat het moet doen 🤭.