22 Reacties

één maand geleden

Zelfde probleem hier!🥺

één maand geleden

Yep… wakker sinds 2u15 vandaag. Niet meer geslapen, om 4u opgestaan en rond 5u nog een half uurtje een hazentukje kunnen doen. Zo gaan werken 🧟‍♀️😭

één maand geleden

Same here 😭 al sinds het begin. Soms helpt half rugslapen bij mij wel. Volgens de kine kan het geen kwaad als je je kussen bv onder je onderrug legt. Zo lang je maar niet volledig plat ligt. Je zou het trouwens sterk voelen mocht het 'verkeerd' zijn, dan word je echt zwaar misselijk en draaierig.

één maand geleden

Idem hier, steeds rond 3-4u wakker en niet meer makkelijk liggen. Om vervolgens nog half proberen verder te slapen..

één maand geleden

Hier ook… ben vandaag van 2u wakker en niet meer geslapen. Daarnaast ook zoooo een rugpijn 😫 Dit is al de zoveelste nacht, ik ben stikkapot!

één maand geleden

Ik had eerst ook veel pijn in m'n heupen (vooral het punt dat het matras raakt) door het zijliggen. Wij hebben een harde matras die dat veroorzaakte. Nu een maand een zachte traagschuim toplaag van ikea er bovenop, en het zij slapen gaat veel beter. Een paar keer per nacht lig ik alsnog op mn rug of soms iid ook half op mn rug. Zolang het goed voelt zou het geen kwaad kunnen heb ik begrepen.

één maand geleden

Same same, deze nacht rechtop geslapen wel wat nekpijn hierdoor maar wel eerste keer goe geslapen wauw. Ik gok binnen kort in de zetel te slapen

één maand geleden

Idem, hier volgende maandag 28w. Van links naar rechts...steeds draaien. En steeds heel vroeg wakker. Dat kussen helpt niet echt.🥴 Ooit kunnen we weer normaal slapen🙈💪

één maand geleden

Hier hetzelfde sinds week 26, moet gelukkig wel niet meer gaan werken 😁 ik ben gestart met zwangerschapskine en hier focussen ze vooral op massage van de onderrug, dus de nachten erna slaap ik meestal een stuk beter. Je krijgt 18 beurten terugbetaald hiervan!

één maand geleden

Welcome to the club 🤭😂 ik slaap al sinds begin september met giga veel pijn in m’n benen & een gemiddelde van 5-8 plaspauzes. 12 weken lijken niet meer lang, tot je bedenkt dat het 12 weken elke nacht afzien is 😂

één maand geleden

Reactie op EmmeliePut

Hier hetzelfde sinds week 26, moet gelukkig wel niet meer gaan werken 😁 ik ...
18?! Mijn arts zei 9 😮

één maand geleden

Ik leg mijn borstvoedingskussen soms onder mijn rechterzijde en prop mijn dekens dan onder mijn buik ter ondersteuning. Dan neem je heel wat druk weg van je heup, maar lig je ook niet helemaal plat op je rug

één maand geleden

Reactie op roezptoez

18?! Mijn arts zei 9 😮
Ik heb overlaats ook 9 beurten gehad ik heb maar €150 terug gekregen van de mutualiteit van de 450!😕

één maand geleden

Reactie op Davina Pitt

Ik heb overlaats ook 9 beurten gehad ik heb maar €150 terug gekregen van de ...
Waarschijnlijk niet-geconventioneerde kine? Geconventioneerd is 25/sessie, waarvan 18,75 terugbetaald dacht ik. Maar dan nog, ik vind overal maar info over 9 terugbetaalde sessies 🤔

één maand geleden

Reactie op roezptoez

Waarschijnlijk niet-geconventioneerde kine? Geconventioneerd is 25/sessie, ...
Ik dacht van wel🙈 ja indd 🫣

één maand geleden

Reactie op roezptoez

18?! Mijn arts zei 9 😮
Ik heb een voorschrift van 18 beurten gekregen van de huisarts, woon in België 😊

één maand geleden

Reactie op EmmeliePut

Ik heb een voorschrift van 18 beurten gekregen van de huisarts, woon in Bel ...
Ik ook hoor. Volgens mijn mutualiteit zijn er maar 9 sessies terugbetaald 🤷‍♀️

één maand geleden

Reactie op roezptoez

Ik ook hoor. Volgens mijn mutualiteit zijn er maar 9 sessies terugbetaald � ...
Ooh vreemd, ben zelf bij solidaris en zowel de huisarts als de kinesist zeiden dat er 18 beurten worden terugbetaald. 😊

één maand geleden

Reactie op roezptoez

Ik ook hoor. Volgens mijn mutualiteit zijn er maar 9 sessies terugbetaald � ...
Kan afhankelijk zijn van wat ze op het voorschrift zetten. Ik ben gekend met heupproblemen en ga al terug naar de kine sinds week 12. Op mijn voorschrift stond er dan niet dat het voor zwangerschapskine was. Misschien dat de dokter gewoon heeft opgezet dat het voor rug-bekkenklachten is?

één maand geleden

Reactie op EmmeliePut

Ooh vreemd, ben zelf bij solidaris en zowel de huisarts als de kinesist zei ...
Zal idd als 'standaard' nomenclatuur erop staan dan om te omzeilen.