10 Reacties

5 maanden geleden

Idem hier en als ik tips had zou ik ze me heel veel plezier delen 🙈

5 maanden geleden

Reactie op Ann8889

Idem hier en als ik tips had zou ik ze me heel veel plezier delen 🙈
Echt vervelend hoop dat we binnekort weer goed kunnen slapen!

5 maanden geleden

Ik heb net hetzelfde. ‘s Avonds in de zetel in slaap vallen en dan wakker zijn met het eerste licht. Ik denk dat dit er helaas bij hoort. In het weekend probeer ik op de middag vaak wat bij te slapen. Maar in de week voel ik de vermoeidheid echt wel.

5 maanden geleden

Yes! Schuldig. Ben altijd wel al een vroege vogel geweest maar om 4-5u klaarwakker zijn is net teveel van het goede…

5 maanden geleden

Bij begint het bij het wakker worden bij het eerste toiletbezoekje en indd het eerste licht en poef slaap is weg. In het weekend slaap ik niet bij aangezien ik al twee kleutertjes in huis rondlopen heb en die kennen geen middagdutjes meer 🤣

5 maanden geleden

Ik val dan na een tijdje uiteindelijk terug in slaap, om echt met veel moeite mijn ogen te openen zodra de wekker gaat om te gaan werken. 🫠 Jammer genoeg geen tips, ik tel de dagen af van dit schooljaar (sta in het onderwijs) zodat ik op het ritme van mijn lichaam kan beginnen leven en rusten wanneer mijn lichaam daar nood aan heeft (wat heel regelmatig is, hahahaha).

5 maanden geleden

Super moe, 6x per nacht wakker worden om te plassen en ‘s morgens vroeg wakker worden van pijn in m’n onderrug en krampen in m’n benen 🥺 Gewoon ondergaan denk ik dan?

5 maanden geleden

Vroeg gaan slapen en uiteindelijk meerdere malen per nacht spontaan wakker worden ( soms ook omdat ik moet plassen). Ik kan hierna vlot terug in slaap vallen maar ben een wrak als ik moet wakker worden. In het weekend slaap ik ook niet veel bij want dan ben ik toch terug rond hetzelfde uur wakker maar wel meer uitgeslapen. Tips? Niet echt... gsm op tijd wegleggen, zorg dat er wat tijd tussen eten en slapen is zodat het niet op jouw maag ligt, niet teveel suikers, kamer goed verluchten en dekens die goed ventileren?

5 maanden geleden

Ik ben tegen 8-9u 's avonds ook vaak terug moe als ik drukke dagen gehad heb. Maar sowieso al beter dan in het eerste trimester, toen sliep ik echt wel veel overdag. Ik ben verpleegkundige dus heb sowieso al wisselende dagritmes, met vroege en late en nacht shiften, dus ik heb niet echt tips voor je want ik heb zelf niet echt structuur hierin 😅. Luister naar je lichaam zou ik zeggen als je moe bent. Als je zo vroeg wakker bent elke ochtend misschien overdag je een uurtje neerleggen voor een dutje? Kan misschien helpen.

5 maanden geleden

Idem hier ! Overdag ook zo moe pfff