11 Reacties

6 maanden geleden

+ Overdag zou ik kunnen slapen maar s鈥檔achts lukt me precies niet.

6 maanden geleden

Ik heb net hetzelfde, ik ben nu in de zetel komen liggen en kijk wat stomme tekenfilmseries, waardoor ik terug in slaap kan vallen. Ik laat mijn partner wel slapen anders hebben we allebij een rot humeur straks 馃槄 Wat ik wel heb is dat ik 'savonds rond 8 uur in slaap val in de zetel en dat is smiddags ook wel eens een dutje durf te doen. Zou ons lichaam en ons slaappatroon zich al aanpassen aan het eetpatroon van ons toekomstig kindje? Wie zal het zeggen 馃槄 Ik raad je aan om elke keer te proberen slapen als je lichaam er naar vraagt, we hebben onze rust nodig. Ik lees soms een boek, luister een podcast, kijk tekenfilmseries, neem een warme kruik op mijn buik en drink warme melk met honing of een camille thee.

6 maanden geleden

Reactie op Caroline 1995

Ik heb net hetzelfde, ik ben nu in de zetel komen liggen en kijk wat stomme ...
Dankjewel voor de tips! Moet sebiet helaas gaan werken dus ik denk als ik mn klop krijg dat ik me erdoor zal moeten sleuren 馃槄

6 maanden geleden

Reactie op elighes

Dankjewel voor de tips! Moet sebiet helaas gaan werken dus ik denk als ik m ...
Super veel sterkte. Zeker niet te veel koffie drinken. Wat mij help met wakker blijven is een beetje koud water in mijn gezicht en een wandeling in de frisse lucht zo kom ik de werkdag door 馃槈

6 maanden geleden

Reactie op Caroline 1995

Super veel sterkte. Zeker niet te veel koffie drinken. Wat mij help met wak ...
Yes! Heb ik gedaan (behalve de wandeling dan). Werk in de thuisverpleging dus zal genoeg frisse lucht hebben straks 馃槀

6 maanden geleden

Hier net hetzelfde. Door de dag kan ik wel aantal keer in slaap vallen en snachts word ik constant wakker. Ik probeer nog te slapen maar ben nu al van 4u30 wakker. Gisternacht was ik om 3 uur snachts al opgestaan. Ben thans uitgeput en doodmoe maar slapen snachts lukt niet goed. Dit is eigenlijk al begonnen vanaf de moment dat ik zwanger ben.

6 maanden geleden

In het begin van de zwangerschap had ik dit ook, is nu gelukkig wel beter ... slaap wel veeeel langer dan "normaal" ... maar mijn dromen zijn zooo heftig amai

6 maanden geleden

Ik heb net medicatie voorgeschreven gekregen van de gynaecoloog omdat ik nog steeds last heb van slapeloosheid/vaak wakker worden s鈥檔achts. Ik ben doodmoe doorheen de dag en slaap gewoonweg slecht. De medicatie heet Sedatif PC en ik moet 2 zuigtabletten nemen 鈥榮 avonds.

5 maanden geleden

Reactie op elighes

Ik heb net medicatie voorgeschreven gekregen van de gynaecoloog omdat ik no ...
Hielp dit voor jou? Nu 12 weken en sinds enkele dagen slaap ik nog slechter 鈥榮 nachts..

5 maanden geleden

Reactie op Laurah5

Hielp dit voor jou? Nu 12 weken en sinds enkele dagen slaap ik nog slechter ...
Ik vond van wel! Heb het inmiddels niet meer nodig met dat de slapeloosheid omgeslaan is naar oververmoeidheid haha ik slaap superveel nu 馃槄

5 maanden geleden

Reactie op elighes

Ik vond van wel! Heb het inmiddels niet meer nodig met dat de slapeloosheid ...
Overdag ben ik doodmoe en 鈥榮 nachts kan ik niet slapen