33 Reacties

7 maanden geleden

Reactie op joke donckels

Ik ben beetje te zenuwachtig 😬
Is het je eerste keer zwanger? :)

7 maanden geleden

Reactie op JesminaM

Is het je eerste keer zwanger? :)
Ja 😬

7 maanden geleden

Reactie op joke donckels

Ja 😬
Idem hier, dus misschien is het wel supernormaal dat we zenuwachtig zijn. We weten niet wat er ons te wachten staat, we weten niet wat ´normaal´ is bij een zwangerschap. Bij elke steek die ik voel denk ik meteen het ergste etc. Logisch dat we niet kunnen slapen! 😅

7 maanden geleden

Reactie op JesminaM

Idem hier, dus misschien is het wel supernormaal dat we zenuwachtig zijn. W ...
Da denk ik ook, zeker omdat wij in dat fertiliteitstraject zitten (IUI)… Maakt de druk nog wat hoger :)

7 maanden geleden

Reactie op joke donckels

Da denk ik ook, zeker omdat wij in dat fertiliteitstraject zitten (IUI)… M ...
Op 22 mei hadden we ook een afspraak gepland (na bloedonderzoeken, inwendige echo´s + zaadstaal) om te kijken welke kant we nu uit moeten om zwanger te worden. Maar blijken nu dus spontaan zwanger.. maar heel eerlijk; ik durf de afspraak van 22 mei nog niet af te zeggen. 😔🙈 Komende woensdag ga ik naar de huisarts voor een bloedtest, en afhankelijk daarvan zal ik de gynaecoloog wel op de hoogte brengen en misschien zelfs een afspraak maken dat eerder valt. Ik snap dat het heel frustrerend en beangstigend moet zijn; maar je bent zwanger! 🥰🎉

7 maanden geleden

Reactie op JesminaM

Op 22 mei hadden we ook een afspraak gepland (na bloedonderzoeken, inwendig ...
We houden elkaar wat op de hoogte? :)

7 maanden geleden

Reactie op joke donckels

We houden elkaar wat op de hoogte? :)
Uh-uh, dat zou fijn zijn. We zullen een vreugdedansje delen met elkaat. :) Hopelijk start het allemaal goed en kunnen we vanavond al beter slapen.

7 maanden geleden

Uit pure wanhoop op dit forum gezocht naar meiden die ook eindeloos schaapjes tellen. Ik slaap maar een uurtje of 4 per nacht. Blij dat ik niet alleen ben! 😊 Hebben jullie ook een verhoogde hartslag ‘s nachts?

7 maanden geleden

Reactie op Charlotte_C

Uit pure wanhoop op dit forum gezocht naar meiden die ook eindeloos schaapj ...
Join the club! :) Ik doe mijn FitBit uit als ik slaap, ik kan je jammer genoeg geen antwoord geven. Hopelijk kan een van de andere dames je hier een antwoord op geven. Succes met slapen straks. 🤭

7 maanden geleden

Reactie op Charlotte_C

Uit pure wanhoop op dit forum gezocht naar meiden die ook eindeloos schaapj ...
Ja, dat heb ik ook. Van 49 in rust gem naar 59 😅

7 maanden geleden

Reactie op Faye_

Ja, dat heb ik ook. Van 49 in rust gem naar 59 😅
Amai ik heb hetzelfde 😏 normaal was men rusthartslag ook onder de 50

7 maanden geleden

Hier ook al in team slapeloosheid, eerste keer zwanger, net voor opstarten van insiminatie spontaan zwanger 🙋🏽‍♀️. Ik hoop nog dat de symptomen allemaal gaan liggen eens we dat tweede semester halen.

7 maanden geleden

Je bent helemaal niet alleen! Hoort denk ik bij de zwangerschap... Ik maakte me er ook eerst druk in omdat ik echt brandende ogen had overdag en barstende hoofdpijn doordat ik zooooveel slaap tekort had... Maar uiteindelijk is het nu intussen de laatste 2 dagen wel stilaan aan het beteren bij mij, en lukt het me meer slaap en rust te vinden. Ik hoop mee voor jou dat dit elke dag een beetje zal beteren