33 Reacties
7 maanden geleden
Reactie op JesminaM
Een beetje vreemd verwoord van mezelf, maar ik ben ´blij´ dat ik niet als e ...
Hihi toppie! Ik zal vannacht ook eens aan jou denken🤪🤪 wetende dat ik niet alleen ben! Ja wakker schieten continu, dan weer wat slapen weer wakker en moeilijk in slaap geraken, dromen! Toch wel, mijn progesteronlevels, mijn zwangerschapsverlies vorige keer, die angst 🙄 ben er al dagelijks mee bezig en ook in de nacht! Mega lastig en kan er toch niets aan veranderen🫢 wat houd jou bezig?
7 maanden geleden
Reactie op lacerise12
Hihi toppie! Ik zal vannacht ook eens aan jou denken🤪🤪 wetende dat ik nie ...
De angst is herkenbaar. Ik blijf maar piekeren of ik die 12 weken wel haal, over wat er mis kan lopen, of die ene kramp of steek wel normaal is om te voelen,.. Ik voel me geobsedeerd door de zwangerschap. Ik zit alles te google-en, niet normaal. 😅
Hopelijk lukt het je om vanavond door te slapen! 🙏🏼
7 maanden geleden
Reactie op JesminaM
De angst is herkenbaar. Ik blijf maar piekeren of ik die 12 weken wel haal, ...
Idem!! Die twaalf weken zijn echt stressy! Ik ben continu wakker geweest vannacht 🫣 jij? 🤭
7 maanden geleden
Reactie op lacerise12
Idem!! Die twaalf weken zijn echt stressy! Ik ben continu wakker geweest va ...
Ik ben een klein uurtje wakker geweest tussen 3 en 4, dan terug in slaap gevallen.. om zo´n halfuur geleden wakker te worden. Ik wacht ´wow, ik heb geslapen tot 07:13!'. Maar dan realiseerde ik mij dat het uur is veranderd en het voor mijn lichaam nog maar 06:13 was. Maar kijk, hahahaha, jij bent ook al wakker! Goeiemorgen! 🤗🐣
7 maanden geleden
Reactie op meganneke
Ik benoem het inderdaad een symptoom 😅 deze ochtend heel trots op mezelf, ...
Ik werd daarnet eventjes kwaad op mezelf. De laatste 9 maanden waarin ik een normale nachtrust zou kunnen hebben en het lukt me maar niet??? 😵💫😮💨 Hoe zo slapen we nu al weinig en het ergste moet nog komen? 😅
7 maanden geleden
Bij mij ook! Ik val altijd redelijk snel in slaap (want ben ook best moe 😅). Maar ik heb echt moeite met doorslapen. Hoewel stress zeker een invloed zal hebben, voelt het wel echt ook als een symptoom. Ik kan me om 4 a 5 uur s ochtends klaarwakker voelen zonder ik op dat moment aan het piekeren ben.
7 maanden geleden
Wel, ik heb deze nacht een rotnacht achter de rug, ik ben zo “zenuwachtig “ dat ik vaak wakker ben geworden, ook wel met zeurende rugpijn waardoor ik me vaak moet verleggen…
7 maanden geleden
Reactie op Faye_
Bij mij ook! Ik val altijd redelijk snel in slaap (want ben ook best moe 😅 ...
Ik denk dat je gelijk hebt, dat het een symptoom is. De aantal vrouwen dat zich hierin herkent blijft toenemen - ik weiger te geloven dat we allemaal onder zware stress staan. 😅 Het doorslapen is bij mij ook zo moeilijk! Dat lijkt maar niet te lukken.
7 maanden geleden
Reactie op JesminaM
Ooooh 😔 Kan je overdag een paar dutjes doen of lukt dat ook niet?
Ik ben beetje te zenuwachtig 😬