Hi girls,
Initiem vraagje! 馃崋
Ik ben bijna 30 weken.
Ik wilde deze ochtend vrijen met mijn vriend, maar hij geraakte er gewoon niet in 馃槄 ik was al klaargekomen en met het nodige glijmiddel dachten we het zal wel lukken, maar de deur was toe 馃槄馃槀 het is daar beneden de afgelopen weken wel veel meer gezwollen (percies botox馃崙), waarvan ik lees dat dat normaal is, maar seks zou nu toch wel nog moeten lukken normaal gezien, niet? Nog iemand ervaring mee? 馃槄馃槀
Bij mij hetzelfde probleem (al vanaf 2e trimester), ik was al op Google gaan opzoeken en kwam uit op vaginisme, dus was ik al in paniek... Maar had het met de gynaecoloog besproken en ze zei dat het indd meer opzwelt door meer doorbloeding
Ja nee, dat is het dus niet... Google niet geloven 馃ぃ馃ぃ ik was ook al aan het panikeren en mezelf aan het frustreren 馃檲 blijkbaar gewoon de doorbloeding 馃ぃ
Ja awel, ik laat hem zijn dan maar soms heb ik wel frustraties hahahaha
Mijn vriend wisselt hier in, soms heeft hij het er ook moeilijk mee 馃槀 maar er zijn vele andere middeltjes om dat op te lossen, die we dus vanmorgen genoodzaakt waren om toe te passen 馃お
Ja denk moesten we het doen dat ik er eigenlijk niet meer van zou kunnen ge ...
Ja in het tweede trimester kon ik er zelf ook al niet meer van genieten, alles is zo veranderd daar beneden door die doorbloeding etc. Ik ga blij zijn als ik bevallen en hersteld ben 馃檲馃ぃ
Hier het omgekeerde. Al van in het 2de trimester vind mijn vriend er nog weinig aan. Het lijkt net zo 'wijd' te zijn dat er amper gevoel is voor ons beide. Dus laatste weken hebben we het maar wat opgegeven. 馃槒