25 Reacties

één maand geleden

Ik volg, zelfde vraag...

één maand geleden

Eentje van bij ikea?

één maand geleden

Leen bakker? Wij hebben die van de Jysk gekocht

één maand geleden

Reactie op lotje1994

Eentje van bij ikea?
Ook niets betaalbaar

één maand geleden

T'is binnenkort black friday deals (november meestal).. Als je tot dan kan wachten 😊 miscchien vind je ene met afprijzing dan

één maand geleden

Al eens 2dehands gekeken? Staat vol met leuke exemplaren 😉

één maand geleden

Ben die van de jysk gaan testen maar die rugleuning vond ik veel te laag, daar kon je hoofd niet bij rusten. Ben ook nog op zoek naar eentje die hoog genoeg is en niet te duur is. Ben nu aan het denken op tweedehands een houten te kopen en er zelf dikke grote kussens in te leggen.

één maand geleden

Reactie op nadinevpl

Ben die van de jysk gaan testen maar die rugleuning vond ik veel te laag, d ...
Moh, da's iets waar ik op let en had dat nu net niet bij die stoel van jysk 🙈

één maand geleden

Wachten tot de solden of uitverkoops in’t oog houden :)

één maand geleden

2de hands staat inderdaad vol met leuke schommelstoelen!

één maand geleden

Sweeek of sklum eens op kijken ☺️

één maand geleden

Deze is de mijne , mijn vriend heeft hem net in elkaar gestoken 😅 koste wel 290 euro 😬

één maand geleden

Dit is onze schommelstoel. Merkloos via Bol.com :) 199 euro

één maand geleden

Reactie op roezptoez

Moh, da's iets waar ik op let en had dat nu net niet bij die stoel van jysk ...
Misschien zit ik er te recht in dan, want de leuning kwam bij mij maar tot aan mijn nek 😅 als we het over dezelfde hebben

één maand geleden

Reactie op shaniarobeyns

Deze is de mijne , mijn vriend heeft hem net in elkaar gestoken 😅 koste we ...
Deze komt van babydump mechelen (malinas) . Daar staat ook een toonzaalmodel helemaal dezelfde als de mijne en die mocht weg aan 150 euro . Hij ziet wel niet spierwit meer maar dan kan je opzich zelf wel terug proper maken 😃

één maand geleden

Iemand ervaring met die van VIDA XL?

één maand geleden

Wij hebben deze en zeer tevreden! ☺️

één maand geleden

Waar zetten jullie de schommelstoel? Wij hadden een eenzit die nu op haar kamertje staat, maar ik twijfel nu enorm om hem niet terug id living te zetten… we hebben geen schommelstoel gekocht omdat we dachten dat die eenzit voldoende zou zijn… ik beval over 2weekjes

één maand geleden

Reactie op Tine 8

Waar zetten jullie de schommelstoel? Wij hadden een eenzit die nu op haar k ...
Ik heb ook geen schommelstoel, maar een eenzit zoals jij aangeeft. Kan dus zeker ook perfect! 😊

één maand geleden

Reactie op Tine 8

Waar zetten jullie de schommelstoel? Wij hadden een eenzit die nu op haar k ...
Dat is maar wat je zelf wil. Dit is ons derde en ik heb bij ons tweede pas na enkele maanden toch ook een schommelstoel gezet. Ik miste het echt. Is voor mezelf en het kindje heel rustgevend - zit er nu nog elke avond (en vaak 's nachts 🫠🥴) in met ons dochtertje van bijna 2. Ik vind het aangenaam te kunnen wiegen, maar in een eenzit zal je wellicht makkelijker eens indommelen, wat ook zijn voordelen heeft 😂 ik ben nu op zoek naar stoffen schommelstoel om iets zachter te zitten (bij zoon en dochter houten schommelstoelen - heel mooi, iets minder comfortabel)