25 Reacties
één maand geleden
Ben die van de jysk gaan testen maar die rugleuning vond ik veel te laag, daar kon je hoofd niet bij rusten. Ben ook nog op zoek naar eentje die hoog genoeg is en niet te duur is. Ben nu aan het denken op tweedehands een houten te kopen en er zelf dikke grote kussens in te leggen.
één maand geleden
Deze is de mijne , mijn vriend heeft hem net in elkaar gestoken 😅 koste wel 290 euro 😬
één maand geleden
Reactie op shaniarobeyns
Deze is de mijne , mijn vriend heeft hem net in elkaar gestoken 😅 koste we ...
Deze komt van babydump mechelen (malinas) . Daar staat ook een toonzaalmodel helemaal dezelfde als de mijne en die mocht weg aan 150 euro . Hij ziet wel niet spierwit meer maar dan kan je opzich zelf wel terug proper maken 😃
één maand geleden
Reactie op Tine 8
Waar zetten jullie de schommelstoel? Wij hadden een eenzit die nu op haar k ...
Ik heb ook geen schommelstoel, maar een eenzit zoals jij aangeeft. Kan dus zeker ook perfect! 😊
één maand geleden
Reactie op Tine 8
Waar zetten jullie de schommelstoel? Wij hadden een eenzit die nu op haar k ...
Dat is maar wat je zelf wil. Dit is ons derde en ik heb bij ons tweede pas na enkele maanden toch ook een schommelstoel gezet. Ik miste het echt. Is voor mezelf en het kindje heel rustgevend - zit er nu nog elke avond (en vaak 's nachts 🫠🥴) in met ons dochtertje van bijna 2. Ik vind het aangenaam te kunnen wiegen, maar in een eenzit zal je wellicht makkelijker eens indommelen, wat ook zijn voordelen heeft 😂 ik ben nu op zoek naar stoffen schommelstoel om iets zachter te zitten (bij zoon en dochter houten schommelstoelen - heel mooi, iets minder comfortabel)