9 Reacties

één maand geleden

Hoi Bo Jelle. Het doet me een beetje denken aan de steken die ik had gisterenavond. M’n meisje was wel erg beweeglijk en lag wel wat tegen m’n blaas te stampen en duwen ook, met een pijnlijke steek die doortrok naar m’n vagina, dus ik linkte dat vooral daaraan.. Daarnaast heb ik al een week of 2-3 last van een ‘trekkend’ gevoel daar beneden, maar dat is vooral bij of net na inspanning. Dat zou met m’n bekken te maken hebben.. Mocht je bovenop je klachten je baby’tje minder voelen, of een verandering opmerken, zeker materniteit bellen ! ☺️

één maand geleden

Heb ook zelfde klahcten😭 vorige week had ik roze afscheiding en ben snel naar materniteir geweest heel veel controle maar er was niks ergs. Maar ik had wel vaginose schimmel.ik gebruik nu zetpil voor intiem. Heb ook nog steeds pijnlijke steken aan mijn onderkant. En ik kan ook niet comfort slapen want ik moet heel de nacht aan mijn linkerkant slapen ik krijg heel vaak kramp of mijn aan mijn linker dij en been. Echt elke dag slapeloze nachten 😭

één maand geleden

Reactie op LoreBaby

Hoi Bo Jelle. Het doet me een beetje denken aan de steken die ik had gister ...
Hey, ja men klein ventje is altijd heel actief, maar men man denkt dat het mss indalings weeën zijn maar dan denk ik weer zou ik het dan overdag ook niet hebben? Want ik heb het eigenlijk alleen als ik neerlig en dan mijn benen beweeg dat ik die steken heb, ik kan het niet plaatsten wat het zou kunnen zijn

één maand geleden

Mss drukt het kleintje dan op een bepaalde zenuw? Ik heb ook zo een steken bij het draaien snachts. Overdag ook, na het bukken of te lang op een stoel zitten...

één maand geleden

Reactie op tboerderietje

Mss drukt het kleintje dan op een bepaalde zenuw? Ik heb ook zo een steken ...
Kheb geen idee, want overdag heb ik daar helemaal geen last van alleen maar als ik neerlig dan wel maar anders nieks totaal nieks vind het raar

één maand geleden

Reactie op tboerderietje

Mss drukt het kleintje dan op een bepaalde zenuw? Ik heb ook zo een steken ...
Ik vond 'Lightning crotch'. Misschien eens opzoeken of het dit kan zijn? Kan op zich geen kwaad, maar kan toch wel soms een felle steek zijn.

één maand geleden

Reactie op tboerderietje

Ik vond 'Lightning crotch'. Misschien eens opzoeken of het dit kan zijn? K ...
Zal dat eens opzoeken dankje

één maand geleden

Reactie op Bo Jelle

Hey, ja men klein ventje is altijd heel actief, maar men man denkt dat het ...
Misschien de banden die verder rekken?

één maand geleden

Reactie op LoreBaby

Misschien de banden die verder rekken?
Heb het eens aan men vroedvrouw gevraagt en ze zei dat het misschien bekkeninstabiliteit is en ik eens moest proberen met een kussen tussen mijn benen te slapen