Hej!
Ik heb al enkel weken last van pijn aan mijn rug. Door mijn pregnancy brain vergeten vragen bij gynaecoloog.
Soms sta ik er ‘s ochtends al mee op, andere dagen komt het later op de dag door. Wel steeds op een dezelfde plek.
Doet zo ontzettend pijn. Vaak eerst door de kleinste bewegingen (naar iets toe reiken, arm bewegen, bukken…). Tegen het einde van de dag gewoon ook zonder te bewegen heel pijnlijk.
Nog iemand die op precies deze plek pijn heeft?
Ik heb dat ook! Vandaag voor de eerste keer naar de kine geweest. Het komt van iets daaronder verder en trekt zo naar boven en zo voelt dat deel van mijn rug zo pijnlijk. Ze hebben dat vandaag een beetje los gemasseerd, maar ziet nu helemaal blauw bij mij 😅
Hier ook! Al een hele tijd. Vooral als ik in bed lig. Ben sinds een tijdje naar de kine aan het gaan en heb daar eergisteren iets van gezegd. Hij heeft dat plaatsje toen voor het eerst gekraakt... Kreeg er kippenvel van! Zijn nu 2 nachten verder en voel het verschil echt wel. Het is niet volledig weg (voel nog een soort druk), maar de pijn is een pak minder!